اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس فتا انجام شد

دستگیری سارق اینترنتی در اردبیل

با تلاش کارآگاهان پلیس فتای اردبیل سارقی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری سارق اینترنتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس فتای استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان اردبیل مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی پیگیری موضوع با هدف کشف حقیقت در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

اکبر امینی گفت‌: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات گسترده و تحقیقات هدفمند موفق شدند عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی را شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌ها با مقام قضایی و با انجام عملیات ویژه وی را دستگیر کنند.

این مسئول با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به جرم ارتکابی تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از ارائه مدارک و دلایل قانونی لب به سخن گشود و با اعتراف به برداشت غیرمجاز مبلغ یک میلیون و 300 هزار ریال از حساب بانکی شاکی، انگیزه خود را رفع نیاز مالی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل ادامه داد: پلیس فتا به جد سوء استفاده‌ها در حوزه اینترنتی و فضای مجازی را رصد می‌کند و با گروه‌هایی که قصد دارند در این زمینه اختلالی در بازار ایجاد کنند، برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امینی در پایان سخنان خود به شهروندان توصیه کرد از دادن کارت عابر بانک خود به دیگران خودداری و شماره حساب بانکی و رمز دوم کارت را شخصاً وارد سیستم کرده و از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/62001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول