اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/ 175

آیت‌الله محمودی: دهه فجر عید مبارک و ماندگار انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین انقلاب اسلامی را نعمت بزرگ خداوند متعال به ملت ایران دانست و گفت: دهه فجر عید مبارک و ماندگار انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله محمودی: دهه فجر عید مبارک و ماندگار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان و اعضای کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام دهه فجر در حقیقت از اعیاد مبارک و ماندگار انقلاب اسلامی است.

وی گفت: یکی از نعمت‌های خداوند بر ملت ما پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید شکرگزار آن باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند بر ما منت گذاشت و ما بر علیه حکومت استکباری قیام کردیم و پیروز شدیم.

امام جمعه ورامین متذکر شدند: هر کس در هر جایگاهی و مسئولیتی که قرار دارد باید در این نظام به بهترین نحو به وظایف خود عمل کند.

محمودی افزود: ما در انقلاب اسلامی سرمایه‌های بزرگی همچون جوانان خود را از دست دادیم و این جوانان و ملت ایران موفق شدند با رهبری امام خمینی (ره) و علمای بزرگ حرکت بزرگی را انجام دهند.

وی ادامه داد: در زمان شاه همه امور مملکت ما در دست استکبار جهانی بود اما به شکر خداوند امروز تمام مملکت در دست مردم ماست.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: از شما معلمان که هر کدام عضو موثری در تربیت فرزندان را بر عهده دارید متشکرم، به این راه ادامه دهید که امروز هدف حملات فرهنگی دشمن در جایی است که شما متولی آن هستید.

مجتبی عرب‌عامری، مدیر آموزش و پرورش و رئیس کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین نیز در ابتدای این دیدار گزارشی اجمالی از برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته دانش‌آموزی را ارائه کرد.

انتهای پیام/2462/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول