اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی:

31 باند مواد مخدر در خراسان شمالی متلاشی شد

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: 31 باند مواد مخدر در این استان طی امسال متلاشی شدند.

31 باند مواد مخدر در خراسان شمالی متلاشی شد

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از دستگیری 92 قاچاقی عمده و 712 خرده فروش در همین مدت در استان خبر داد.

وی شمار معتادان دستگیر شده در بجنورد در همین مدت را 530 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد معتاد به کمپ‌ها و مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: طی امسال همچنین 36 مورد عملیات، پاک‌سازی و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان برای کشف و ضبط مواد مخدر انجام شده است.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در ادامه با اشاره به دستگیری متهمی در استان که در شبکه اجتماعی فیسبوک به تبلیغ و فروش مواد مخدر اقدام می‌کرد، بیان داشت: طی پیگیری‌های پلیس فردی که با بارگذاری مطالب و انتشار تصاویر برای تبلیغ مواد مخدر صنعتی و سنتی همچون گراس در فضای مجازی اقدام می‌کرد، با هماهنگی مقام قضایی، متهم شناسایی شد.

وی افزود: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و وی را با مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی شناسایی و دستگیر کردند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: متهم طی بازجویی‌های به عمل آمده نسبت به جرم خود اعتراف و عنوان کرده است که اعتیاد داشته و برای کسب درآمد اقدام به انتشار مطالب و آموزش‌های مصرف مواد مخدر صنعتی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مواد مخدر صنعتی دارای آثار سوء و شوم فراوانی است، به خانواده‌ها توصیه کرد تا مراقب فرزندان خود باشند.

به گفته جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، امروزه مواد مخدر صنعتی به اشکال مختلف نمود پیدا می‌کند که بایستی نسبت به آثار سوء آن هوشیار بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده ترک مواد مخدر صنعتی به مراتب مشکل‌تر از مواد مخدر سنتی بوده و گاه غیرممکن است.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول