اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

3 پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان افتتاح می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر سه پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان زنجان افتتاح می‌شود.

3 پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان افتتاح می‌شود

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح بسیج سازندگی زنجان در دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سطح استان زنجان افتتاح می‌شود.

* افتتاح پروژه آبرسانی روستای «قندرقالو» زنجان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای «قندرقالو» بخش قره پشتلو شهرستان زنجان از پروژه‌های قابل افتتاح است.

این مسئول یادآور شد: این پروژه در 17 بهمن ماه سال‌جاری با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

امندی طول لوله اتصال آب به این روستا را 3 هزار و 400 متر اعلام کرد و ابراز دشت: مجموع هزینه پروژه آبرسانی 700 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه 100 میلیون ریال از این اعتبار را بسیج سازندگی استان پرداخت کرده، اضافه کرد: 180 میلیون ریال توسط اهالی روستا جمع‌آوری شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 240 میلیون ریال خیرین استان برای احداث این پروژه آبرسانی کمک کرده‌اند، یادآور شد: 180 میلیون ریال نیز آب و فاضلاب روستایی هزینه کرده است.

* افتتاح غسالخانه به مناسبت دهه فجر در ماهنشان

این مسئول با اشاره به اینکه یک مورد غسالخانه در شهرستان ماهنشان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاح این غسالخانه 20 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

امندی بیان داشت: برای ساخت غسالخانه شهرستان ماهنشان 8 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی به افتتاح منزل مسکونی برای افراد محروم و نیازمند شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و گفت: این برنامه در روز 21 بهمن ماه جاری انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اذعان داشت: برای بازسازی و به بهره‌برداری رسیدن این منزل 10 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول در پایان متذکر شد: امید است اقدامات و برنامه‌های بسیج سازندگی استان زنجان در طول ایام‌الله دهه فجر برای مردم مفید واقع شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول