اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح 283 طرح روستایی در کرمان

283 طرح روستایی با اعتبار یک هزار و 20 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان کرمان افتتاح شد.

افتتاح 283 طرح روستایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز همزمان با دهه فجر 3 هزار و 300 طرح روستایی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، لرستان و مرکزی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد که 283 طرح به استان کرمان اختصاص دارد.

استاندار کرمان در آیین افتتاح 283 طرح روستایی در استان کرمان اظهار داشت: این آیین به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری از روستای رمین چابهار همراه بود و 283 طرح در استان کرمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علیرضا رزم‌حسینی ابراز داشت: بهره‌برداری از طرح گازرسانی به منطقه کوهپایه به نمایندگی از طرح‌های روستایی استان کرمان انجام شد.

وی عنوان کرد: از مجموع 283 طرح روستایی در استان کرمان 185 طرح در جنوب و 98 طرح در شمال کرمان است و 25 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند.

مقام عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای کرمان گام‌های مؤثری برای توسعه زیرساخت‌های لازم از جمله راه، بهسازی منازل مسکونی، آب، بهداشت و آموزش برداشته‌اند.

رزم‌حسینی بیان داشت: طرح گازرسانی کوهپایه با 26 کیلومتر طول خط انتقال با 82 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است که 500 خانوار با جمعیت یک هزار و 300 نفر از مزایای آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از مجتمع آب اختیارآباد با 40 میلیارد ریال اعتبار و بهره‌مندی یک هزار نفر از خدمات آن، احیای جنگل‌کاری در ریگان، اجرای طرح راه روستایی جزین بم و 10‌ها طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، آموزشی و بهداشتی شامل طرح‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

همچنین معاون اول رئیس جمهوری که به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی می‌کرد با گرامیداشت و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: استان کرمان استانی پر استعداد در تمام بخش‌ها از جمله در کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری است.

اسحاق جهانگیری ابراز داشت: استان کرمان دارای مردمی زحمتکش است و بهره‌برداری از این طرح‌ها را به مردم کرمان تبریک می‌گویم.

وی ابراز امیدواری کرد گام‌های بلندتری در راستای توسعه استان کرمان در آینده برداشته شود.

به گزارش فارس، استاندار کرمان در پایان این آیین از معاون اول رییس جمهوری برای سفر به استان کرمان دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول