اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصائب مردم در برف مازندران

قیمت هر عدد تخم مرغ 700 تومان/کمبود نان و صف‌های طویل ادامه دارد

با ادامه بارش برف و سرما و برودت هوا و دیگر مشکلات سودجویان از فرصت استفاده کرده و در شهرستان نور هر عدد تخم مرغ را به قیمت 700 تومان به فروش می‌رسانند.

قیمت هر عدد تخم مرغ 700 تومان/کمبود نان و صف‌های طویل  ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بارش برف که از جمعه شب در این شهرستان و غرب مازندران شروع شد همچنان ادامه دارد و مشکلات فراوانی را برای شهروندان فراهم کرده که برخی از این مشکلات هم مانند بارش برف ادامه دار است.

قطعی برق و آب، کمبود نان و تعطیلی تعدادی از نانوایی‌ها، ایجاد صف‌های طویل در مقابل نانوایی‌های فعال در زیر بارش برف و سرمای شدید از مشکلات ادامه‌دار در غرب مازندران و شهرستان نور است.

در این میان عده‌ای از سودجویان که به دنبال فرصت اینچنینی هستند تا جیب همنوعان خود را خالی کنند و از این میان به خیال انباشت سرمایه هستند، دست به کار شده و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه از اخلاق دینی، شرعی و عرفی  اقدام به فروش چند برابری قیمت معمول کالا می‌کنند که نمونه آن هر عدد تخم‌مرغ به قیمت 700 تومان، آب معدنی تا 3 هزار تومان و ده‌ها قلم کالا با قیمت‌های چند برابری است.

فرماندار نور در این باره به خبرنگار فارس در نور گفت: به اداره صنعت، معدن و تجارت دستور داده شد تا با اعزام بازرسان موضوع را بررسی و با سودجویان برخورد شود.

علی‌محمد صمدیان افزود: مشکلات قطعی برق و آب فقط در شهرستان نور نیست و بیشتر مناطق غرب مازندران با این مشکل مواجه هستند و مسئولان مربوطه در حال پیگیری هستند.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول