اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب رامهرمز:

3200 انشعاب خانگی فاضلاب در رامهرمز اجرا شد

مجری طرح فاضلاب رامهرمز گفت: تاکنون 3 هزار و 200 انشعاب خانگی فاضلاب در این شهر اجرا و وصل شده است.

3200 انشعاب خانگی فاضلاب در رامهرمز اجرا شد

محمد مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در اجرای طرح فاضلاب شهر رامهرمز تاکنون 3 هزار و 200 انشعاب خانگی در مناطق مختلف شهر به شبکه اصلی وصل شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد یک‌هزار و 700 انشعاب در مناطق فاز 5، فرهنگیان، لرکی‌آباد، باغ سمیع و نیمی از کوی پلیس در مدار قرار گرفته و مستقیم، دفع و به تصفیه‌خانه فاضلاب متصل هستند.

مجری طرح فاضلاب رامهرمز تصریح کرد: اجرای خط انتقال جی 55 به دلیل وجود معارضین مختلف حدود یکسال متوقف بود که با تلاش‌های مستمر و پیگیر به صورت قانونی مشکل برطرف و عملیات اجرایی آن در حال اجرا است.

وی افزود: با وجود اینکه ما فقط ملزم به ترمیم آسفالت در نوارهای حفاری هستیم ولی با توجه به وجود دست‌اندازهای متعدد در کوچه‌ها اقدام به ترمیم مضاعف بر نوارهای حفاری کردیم تا رضایت مردم را جلب کرده باشیم.

مالکی همچنین عنوان کرد: در مناطقی همچون فرخ‌روز، معلم 2 و 3 و 4 و خیابان 16 متری منازل شهرداری و منطقه خضر نبی، مردم آن مناطق چون از عدم دفع فاضلاب خانگی با مشکل مواجه بودند با نگاه مثبت مجری طرح، مبنی بر اولویت قرار دادن مناطق مذکور این مناطق را نیز زیرپوشش فاضلاب درآوریم.

وی در پایان ضمن تشکر از شرکت مهندسین مشاور ساز آب و شرکت تراسازساعی و مهندسینی که در اجرای این طرح بزرگ ملی مشارکت داشته‌اند از مردم صبور رامهرمز خواست تا پایان اجرای طرح فاضلاب صبر و تحمل نموده و با مجریان طرح همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/72012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول