اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر:

کاهش چشمگیر تقاضای نشریات از عوامل تغییر کاربری کیوسک‎ها در بوشهر است

عضو شورای شهر بوشهر گفت: کاهش چشمگیر در تقاضای نشریات و به دنبال آن پایین آمدن سود صاحبان کیوسک‌های مطبوعات عامل تغییر کاربری شدن کیوسک‌ها در بوشهر است.

کاهش چشمگیر تقاضای نشریات از عوامل تغییر کاربری کیوسک‎ها در بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرزاد آسایش در نشست امروز صبح شورای شهر بوشهر پیرامون ساماندهی کیوسک‌ها اظهار داشت: مشکل عمده کیوسک‌ها در سطح شهر نابسامانی و ناهمگونی ابعاد ساختاری آنهاست.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه صاحبان کیوسک‌ها از وضع مالی مناسبی برخوردار نیستند، ابراز داشت: شهرداری یا شرکت‌های سازنده کیوسک می‌توانند، به منظور ساماندهی کیوسک‌های شهری پیشتاز شوند و با واگذاری تسهیلات کم‌بهره به صاحبان کیوسک‌ها، نقش عمده‌ای در جهت زیباسازی و سازماندهی کیوسک‌ها ایفا کند.

وی افزود: شرکت‌های سازنده کیوسک‌ها نیز می‌توانند با گذاشتن تسهیلات، صاحبان کیوسک‌ها را در تغییر نمای کیوسک‌ها یاری کنند.

آسایش در ادامه روی آوردن شهروندان به سایت‌های فضای مجازی را، از علل اصلی نابسامانی کیوسک‌های موجود در سطح شهر دانست و گفت: کاهش چشمگیر در تقاضای نشریات و به دنبال آن پایین آمدن سود صاحبان کیوسک‌های مطبوعات، موجب شده صاحبان کیوسک‌های مطبوعات به طور ناخواسته به تغییر کاربری کیوسک‌ها و فروش مواد غذایی تن دهند.

کلیات طرح سامان‌دهی کیوسک‌ها حرف جدیدی برای گفتن ندارد

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بوشهر نیز در ادامه به انتقاد از کلیات طرح ساماندهی کیوسک‌ها پرداخت و اظهار داشت: با وجود اینکه نزدیک به سه ماه منتظر کلیات طرح ساماندهی کیوسک‌های شهری بوده‌ایم ولی متاسفانه این طرح حرف جدیدی برای گفتن ندارد.

علیرضا آماره انتقاداتش از کلیات طرح ساماندهی کیوسک‌ها که توسط معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر طراحی شده است، بیان داشت: یکی از عمده نواقصات این طرح عدم جانمایی جدید و تقسیم‌بندی مناسب برای کیوسک‌های موجود در سطح شهر است.

آماره در ارتباط با ساماندهی کیوسک‌ها ابراز داشت: در نقاط کلیدی شهر باید، به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان از ازدحام کیوسک‌ها کاسته شود.

وی اضافه کرد: شکل و نمای کیوسک‌ها باید متناسب با فضای شهر بوشهر باشد و ما نباید برای تشریح کلیات این طرح‌ها به چند عکس رویایی از کیوسک اکتفا کنیم.

آماره با بیان اینکه مشکل ساماندهی کیوسک‌ها با تغییر کاربری‌ها صورت نگرفته تصریح کرد: به منظور ساماندهی کیوسک‌ها باید آسیب‌شناسی کنیم که چرا در کنار کیوسک‌های فرهنگی نخود به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/66006/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول