اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفدهم و هجدهم بهمن ماه در اصفهان

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید برگزار می‌شود

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید استان اصفهان خبر داد.

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علیرضا احسان‌دوست صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی _ ورزشی بسیج اساتید استان اصفهان در روزهای هفدهم و هجدهم بهمن ‌ماه خبر داد.

وی بیان داشت: سازمان بسیج اساتید یکی از اقشار موثر جامعه بسیج در کشور است و جایگاه اساتید دانشگاه‌ها در حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی و به ویژه تربیت نیروهای متخصص و متعهد، جایگاه فوق‌العاده و برتری است.

وی افزود: در سال 92 بسیج اساتید علاوه بر حوزه‌های ماموریتی ابلاغی و خاصی که در استان اصفهان دارد از سال گذشته اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرده است.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان تصریح کرد: امسال برای دومین سال متوالی سازمان بسیج اساتید اصفهان در صدد برگزاری این جشنواره برای اساتید بسیجی بر آمده است.

وی ابراز کرد: دو هدف اساسی از برگزاری جشنواره مدنظر است، نخست اساتید را از فضای تئوریک و دانشگاهی خارج کنیم و علاوه بر مباحث علمی _ آموزشی با ایجاد فضایی نشاط‌انگیز و ورزشی توان اساتید را چند برابر کنیم.

احسان‌دوست گفت: دومین هدف ما از برگزاری چنین همایشی ایجاد یک فضای آشنایی و رفاقت و دوستی بین اساتید است.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه اساتید بسیجی طی روزهای هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه به میزبانی دو دانشگاه آزاد اسلامی خراسگان و خمینی‌شهر خبر داد و افزود: اساتید برادر در خمینی‌شهر و اساتید خواهر در خراسگان در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و داژبال به رقابت می‌پردازند.

وی اذعان داشت: تاکنون حدود 400 نفر از اساتید بسیجی اعم از آقایان و بانوان برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

لازم به ذکر است افتتاحیه این جشنواره راس ساعت 9 صبح پنجشنبه هفته جاری در دانشگاه خمینی‌شهر برگزار می‌شود، مجموعا 30 دانشگاه از سراسر استان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

احسان‌دوست در ادامه بیان داشت: 300 نفر از اساتید بسیجی از برادران و 100 نفر از اساتید بسیجی خواهران در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

وی از برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی در سال آینده برای همسران و فرزندان اساتید بسیجی خبر داد.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به عضویت بیش از 2 هزار و 400 نفر از اساتید سراسر استان از 60 مرکز آموزش عالی و دانشگاه در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: سازمان بسیج اساتید استان اصفهان دومین کریدور علمی بزرگ کشور بعد از استان بزرگ تهران است.

انتهای پیام/ 63030/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول