اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

تداوم انقلاب با اندیشه‌های امام خمینی پیوندی ناگسستنی دارد

فرماندار درمیان گفت: تداوم و قوام عزتمندانه انقلاب اسلامی، با ترویج و پایبندی به اندیشه‌های امام خمینی پیوندی ناگسستنی دارد و اندیشه‌ها و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی اصلی‌ترین پشتوانه آن است.

تداوم انقلاب با اندیشه‌های امام خمینی پیوندی ناگسستنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مجموعه ورزشی شهید باهنر اسدیه اظهار کرد: تفرقه یکی از عوامل مهم آسیب رساندن به انقلاب‌های مردمی است که در اندیشه‌های بنیان گذار انقلاب به خوبی به آن پرداخته شده و در مورد توطئه‌های نظام سلطه در این زمینه هشدار داده شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی تقویت بنیه‌های اقتصادی را برای استقلال کشور ضروری دانسته است تصریح کرد: امام خمینی اشرافی گری و تجمل گرایی، سوء استفاده از آزادی و عدم توجه به محتوای اسلامی انقلاب را از آسیب‌های نظام اسلامی عنوان کرده است.

فرماندار درمیان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری افزود: مهمترین دلایل و اهداف مقام معظم رهبری در نام گذاری چند سال اخیر در زمینه اقتصادی محوریت مسائل اقتصادی در استقلال سیاسی کشور و همچنین برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران به وسیله تحریم‌های اقتصادی است.

براتی با بیان اینکه فساد دربار رژیم پهلوی یکی از مهمترین عوامل سقوط این رژیم بود اذعان داشت: آنچه به هویت و شخصیت ملت ایران لطمه زد تفکر طاغوتی رژیم پهلوی بود و رد پای این تفکر در تجمل‌گرایی است.

وی با بیان اینکه جدایی از ملت و سرسپردگی رژیم طاغوت به آمریکا و اربابانش از دیگر عوامل سقوط این رژیم منحوس بود، تصریح کرد: وابستگی شدید این رژیم به آمریکا سبب عقب ماندگی ایران و تحقیر این ملت مومن و مسلمان در انظار جهانیان شد.

فرماندار درمیان، هم‌پیالگی شاه با استکبار، دوری از اسلام و گسترش فساد در جامعه طاغوتی را یکی از دلایل مهم نارضایتی و نفرت مردم از این رژیم برشمرد و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام خمینی به پیروزی رسید ریشه در ارزش‌های اسلام ناب و خون شهدا دارد.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول