اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به 6 روستای قاینات

در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی پروژه گاز‌رسانی به 6 روستای قاینات به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به 6 روستای قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از قاین، صبح امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسؤلان اجرایی استان پروژه گازرسانی به 6 روستای قاینات به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: در افتتاح این پروژه روستا‌های شیرمرغ، کلاته نصیر، مهنج، مهواج، رزدنیل و اندریک از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فرشید دشتی با بیان اینکه با اجرای این پروژه 860 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه اذعان داشت: در این پروژه 45کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در این پروژه یک ایستگاه تقلیل فشار برون شهری به ظرفیت 20 هزار متر مکعب در ساعت و 830 علمک گاز نصب شده است.

دشتی با اشاره به احداث دو ایستگاه تقلیل فشار گاز درون شهری در این پروژه متذکر شد: این ایستگاه‌ها هر کدام دارای ظرفیت پنج هزار و 10 هزار مترمکعب در ساعت می‌باشند.

وی یادآور شد: در حال حاضر در قاینات 567 کیلومتر شبکه تقلیل و توزیع وجود دارد که از این میزان 284 کیلومتر شبکه شهری و 283 کیلومتر روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به نصب 14 هزار و 101 انشعاب گاز در قاینات ادامه داد: از این تعداد 9 هزار و 783 انشعاب شهری و 4 هزار و 318 انشعاب روستایی است.

دشتی تعداد مشترکان گاز قاینات را 23 هزار و 920 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 19 هزار و 746 مشترک شهری و 4 هزار و 174 مشترک روستایی هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 28 درصد جمعیت روستایی از گاز برخوردار هستند، اذعان داشت: در حال حاضر به 27 روستا گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اجرای گازرسانی به 26 روستای قاینات گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 64 درصد روستاهای قاین از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

دشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 95 درصد جمعیت شهری قاینات از نعمت گاز برخوردار هستند.

انتهای پیام/69022/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول