اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی زنجان

محمدربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر و فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نهاد کتابخانه‌های عمومی برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد و افزود: اقشار مختلف جامعه از روز 12 تا 22 بهمن می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: عضویت رایگان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه اجرا می‌شود.

این مسئول در ادامه متذکر شد: انتشار بنر، بروشور و پوستر ویژه مناسبت‌های این ماه و نصب در کتابخانه‌های عمومی، درج اطلاعات و پیام‌های مناسب ویژه این ماه در پورتال اداره کل، مزین کردن سربرگ‌ نامه‌ها به جملات امام خمینی (ره) و ارسال پیامک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در استان اجرا می‌شود.

احمدخانی با اشاره به اینکه مسابقه تهیه روزنامه‌دیواری با محوریت ایام‌الله دهه فجر توسط اعضای کتابخانه‌ها برگزار می‌شود، ابراز داشت: این روزنامه‌دیواری‌ها در تابلو اعلانات کتابخانه‌های عمومی نصب می‌شود.

* برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی در زنجان

وی با بیان اینکه مقاطع مختلف تحصیلی از کتابخانه‌های عمومی بازدید می‌کنند، اضافه کرد: سی.دی.های آموزشی و فیلم‌های سینمایی مرتبط با انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی به علاقه‌مندان امانت داده می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان بیان داشت: همچنین ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی برای اعضاء برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه نقاشی در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: مقالات مرتبط با انقلاب اسلامی از طریق نرم‌افزار نمایه مقالات با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

احمدخانی برگزاری مراسم شب شعر با موضوع انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی استان را از برنامه‌های فردا 15 بهمن ماه اعلام کرد و اذعان داشت: مسابقه کتابخوانی گویا ویژه نابینایان از منابع گویا اجرا می‌شود.

* برپایی نمایشگاه کتاب فجر با موضوع انقلاب در زنجان

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از همکاران ایثارگر را از برنامه‌های فردا اعلام کرد و گفت: نمایشگاه کتاب فجر با موضوع انقلاب و محفل انس با قرآن در این روز اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خاطره‌خوانی برای کودکان از خاطرات امام راحل در کتابخانه‌های عمومی در روز 16 بهمن برگزار می‌شود، افزود: ارائه خدمات کتابخانه‌ای به روستاهای محروم و فاقد کتابخانه عمومی از طریق کتاب رسان سیار روستایی از دیگر برنامه‌ها است.

احمدخانی با اشاره به اینکه ویژه‌نامه زندگینامه امام خمینی (ره) با عنوان خورشید انقلاب تهیه می‌شود، ادامه داد: بخش تازه‌های کتاب دهه فجر ارائه می‌شود.

* راه‌اندازی ایستگاه مطالعه بیمارستان بوعلی شهرستان خرم‌دره

وی با بیان اینکه جلسات نقد و بررسی کتاب با عنوان عصر کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و با دعوت از صاحبنظران و اساتید استان در روز 17 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، بیان داشت: سرودهای انقلابی در کتابخانه‌های عمومی پخش می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: ایستگاه مطالعه بیمارستان بوعلی شهرستان خرم‌دره افتتاح می‌شود.

این مسئول متذکر شد: در روز 18 بهمن ماه جاری کتابداران به همراه اعضای کتابخانه‌ها در مراسم وحدت‌بخش نماز جمعه شرکت می‌کنند.

احمدخانی در پایان اذعان داشت: امید است علاقه‌مندان با حضور در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برنامه‌ها و خدمات کتابخانه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول