اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل انتقال خون خراسان رضوی هشدار داد

افت ذخایر خونی با کاهش اهدای خون در ایام سرد سال

اداره‌کل انتقال خون خراسان رضوی از همه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دعوت کرد با توجه به افت ذخایر خونی در این روزهای سرد با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

افت ذخایر خونی با کاهش اهدای خون در ایام سرد سال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره‌کل انتقال خون خراسان رضوی، با توجه به سرمای اخیر که در چند روز آینده نیز ادامه دارد، نیاز به همه گروه‌های خونی وجود دارد و کاهش مراجعه برای اهدای خون موجب پایین آمدن ذخایر خونی شده است که این امر می‌تواند پاسخگویی به نیاز بیماران به فرآورده‌های خونی را با وقفه مواجه کند.

پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های قوچان، سبزوار، نیشابور، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام، خواف، کاشمر و درگز در ساعات اعلام شده آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

همچنین در مشهد مقدس پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی، ابتدای خیابان دانشگاه و پایگاه امید واقع در خیابان شیرازی، طبقه منهای یک مجتمع تجاری اقامتی امید هر روز صبح و عصر و پایگاه شهید کریمی واقع در قاسم‌آباد، شریعتی 28، پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال، پایگاه مهر واقع در نبش ابوطالب 33 و پایگاه رضوی واقع در باب الرضا (ع) صبح‌ها آماده پذیرش داوطلبان ایثارگر اهدای خون خواهند بود.

ساعت پذیرش داوطلبان اهدای خون در پایگاه‌های مشهد صبح‌ها از 7:45 دقیقه الی 12:45 دقیقه و عصرها از 14 الی 18:30 دقیقه است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول