اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد

برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر

مسعود صدری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: همزمان با سی و پنجمین سال دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، گردهمایی تجدید بیعت دانشگاهیان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با امام خمینی(ره)، شهدا و رهبری در مراسمی در محل سالن آمفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم شرکت کنندگان با حضور خود پایبندی خویش را به انقلاب و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا و امام شهیدان و پیروی از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری گرامی داشتند.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: در پایان این مراسم نیز از خانواده‌های شهدای شاغل در دانشگاه و فعالان فرهنگی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده دهه فجر این دانشگاه خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع امام و انقلاب، معرفی دستاوردهای دانشگاه در ایام‌الله دهه فجر، برگزاری مسابقات قرآن ویژه اساتید، کارکنان، دانشجویان و فرزندان اساتید و کارکنان دانشگاه، شرکت کارکنان دانشگاه در یادمان شلمچه و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان از جمله این برنامه‌هاست.

صدری‌نسب خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی، نصب بنر، پلاکارد و نصب پرچم، برگزاری مسابقات بهترین تصویر از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ویژه عموم دانشگاهیان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب نکته‌های ناب مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان اساتید و کارکنان، پخش سرودهای انقلاب و ارسال پیامک به اساتید، کارکنان و دانشجویان از جمله دیگر برنامه‌های به‌مناسبت دهه فجر است.

وی اضافه کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای خرمشهر، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، شرکت در نماز جمعه با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان به‌صورت دسته جمعی، توزیع بروشور، ویژه نامه با موضوعیت انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و دستاوردها، برپایی ایستگاه صلواتی، نواختن زنگ انقلاب و گردهمایی تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های به همین مناسبت توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ابراز داشت: تقدیر از خانواده‌های شهدای دانشگاه، برگزاری طرح شجره طیبه صالحین و زیارت عاشورا در ایام دهه فجر، برگزاری کارگاه تفسیر آیات سوره فجر، برگزاری کارگاه جنگ نرم، بازدید همکاران از خانه سالمندان و ختم قرآن ویژه کارکنان و اساتید از جمله پایان بخش برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر هستند.

انتهای پیام/72001/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول