اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:

رسانه ملی به تبیین ارزش‌‏های انقلاب بیشتر بپردازد

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: در برهه کنونی، رسانه ملی به تبیین ارزش‌های انقلاب بیشتر بپردازد.

رسانه ملی به تبیین ارزش‌‏های انقلاب بیشتر بپردازد

سردار علی نصیری در حاشیه یادواره شهدای دانش‏‌آموزی شهرستان پردیس در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در ارتباط با جایگاه رسانه ملی در انعکاس ارزش‌‏های انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی می‏‌گوییم فرهنگ یا رسانه باید ارتباط بین گذشته و امروز را برقرار سازد، چیزی که می‏‌تواند این امور را محقق سازد و زیبایی‏‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را به تصویر بکشد، کار در رسانه و سینما و تلویزیون است و باید بدان توجه شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: زیبایی‌‏ها و جلوه‌‏های ناب انقلاب در قالب کار فرهنگی باید تجلی پیدا کند.

نصیری ادامه داد: سینما، تلویزیون و تئاتر، امروز مخاطبان زیادی دارد و تجلی زیبایی‏‌های انقلاب و دفاع مقدس را اگر بخواهیم به تصویر بکشیم، جایی غیر از رسانه‏‌های تصویری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم خاطرات یک شهید و واقعیت‌‏های دفاع مقدس و ارزش‌‏هایی که در طول انقلاب وجود داشته و پیشرفت‏‌هایی که در این 35 سال به دست آوردیم، را برای مردم بیان کنیم، باید از ابزارهای هنری بهره بگیریم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اضافه کرد: اگر بتوانیم به این موارد به شکل خود در رسانه بپردازیم و ارزش‌‏ها را پرورش دهیم، دین خود را ادا کرده‏‌ایم.

نصیری ادامه داد: امروز که رسانه‏‌های ما، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده‌‏اند، باید با استفاده از آن، مسائل را به نسل جوان منتقل کنیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: با استفاده از این ابزارها راحت‏‌تر می‏‌توانیم مطالب را بیان کنیم و سینما ابزار بسیار خوبی است که باید روی آن کار شود.

انتهای پیام/2568/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول