اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

هزینه‎های تشریفاتی در شهرداری مشهد کنار گذاشته می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هزینه‎های تشریفاتی در شهرداری مشهد کنار گذاشته می‌شود و این موضوع بار را نیز از دوش مردم برمی‌دارد.

هزینه‎های تشریفاتی در شهرداری مشهد کنار گذاشته می‌شود

خلیل موحدی‌محصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص حریم مشهد اظهار کرد: امروز باید حریم مشهد مشخص شود اما متاسفانه تعیین حریم مشهد مورد غفلت قرار گرفته که شاید این کار یک حرکت سیاسی بوده تا بتواند توسعه‌ای ایجاد کند که البته شهرداری امروز مشهد به دنبال این است که در این موضوع ثبات ایجاد کند.

موحدی درباره عوارض شهرداری بیان داشت: به نظر شخصی من اگر مردم این عوارض را پرداخت نکنند باید آن را به شکل دیگری چون فروش تخلفات پرداخت کنند که این موضوع آثار بسیار بدتری نسبت به فشار مالی دارد زیرا فروش تخلفات نظام و ساختار شهری را به هم می‌ریزد.

رئیس کارگروه نظارت و کنترل پروژه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: با فروش تخلف توسط شهرداری، دو اتفاق می‌افتد، اول اینکه ساختار شهری به‌هم می‌خورد و از آن مهم‌تر قبح خلاف در شهر ریخته می‌شود و برای مردم تخلف راحت‌تر می‌شود که حتی باعث گسترش اجتماعی نیز می‌شود.

عضو کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد عنوان داشت: البته شهرداری نیز باید در کنار آن سرمایه‌گذاری‌هایی انجام دهد تا بار از روی دوش مردم برداشته شود و هزینه‌های شهر کاهش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: شهرداری فعلی نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد و امروز هزینه‌های تشریفاتی در شهرداری کنار گذاشته خواهد شد و این موضوع بار را از دوش مردم برمی‌دارد.

موحدی در پایان خاطرنشان کرد: این اشتباه است که اگر فکر کنیم چون به مردم فشار مالی می‌آید از آن‌ها عوارض شهرداری را نگیریم البته گرفتن عوارض باید با یک شیب ملایم و با انضباط کاری انجام شود.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول