اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاشانی ها قهرمان مسابقات پینگ پنگ بانوان استان اصفهان شدند

رئیس هیئت پینگ‌پنگ کاشان از قهرمانی تیم پینگ‌پنگ بانوان این شهرستان در مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی بانوان استان اصفهان خبر داد.

کاشانی ها قهرمان مسابقات پینگ پنگ بانوان استان اصفهان شدند

سید علیرضا زیباکلام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مسابقات پینگ‌پنگ بانوان شهرستان‌های تابعه استان اصفهان با حضور 9 تیم کاشان، اصفهان، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، فلاورجان، فولادشهر، شهرضا و درچه در دو گروه پنج و چهار  تیمی برگزار شد.

وی افزود: در پایان دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم دو گروه یعنی در مجموع  چهار تیم بانوان کاشان و خمینی‌شهر از گروه یک و  تیم‌های اصفهان و شاهین‌شهر از گروه دو به مرحله نهایی صعود کردند و در مرحله نهایی این مسابقات دو تیم بانوان کاشان و اصفهان با غلبه بر تیم‌های بانوان خمینی‌شهر و شاهین‌شهر به فینال مسابقات صعود کردند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ شهرستان کاشان یادآور شد: در دیدار فینال، تیم پینگ‌پنگ بانوان کاشان با غلبه بر اصفهان عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد و اصفهان به نایب قهرمانی بسنده کرد و در دیدار رده‌بندی نیز تیم شاهین‌شهر با پیروزی مقابل خمینی‌شهر به مقام سوم این دوره از مسابقات رسید.

زیباکلام خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی این دوره از مسابقات که با حضور 32 بازیکن به صورت تک حذفی برگزار شد، بعد از انجام 31 بازی پریسا صمدی از شهرستان کاشان به مقام قهرمانی رسید، منصوره رضائی از اصفهان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و مینا عبادی و مائده مهرابی از شاهین‌شهر و خمینی‌شهر به طور مشترک در جای سوم مسابقات ایستادند. 

وی بازیکنان تیم پینگ‌پنگ بانوان کاشان را در این رقابت‌ها شامل پریسا صمدی، لیلا بهادری، سوسن سیدی و آیسان درویشی عنوان کرد.

انتهای پیام/2406/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول