اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

برای موفقیت شهرداری یاسوج به پول و قرارداد فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: برای موفقیت شهرداری یاسوج به پول و قرارداد فکر نمی‌کنم.

برای موفقیت شهرداری یاسوج به پول و قرارداد فکر نمی‌کنم

رحمان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پس از پیروزی تیم شهرداری مقابل شهرداری بندرعباس در لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار کرد: بحرانی برای تیم پیش آمده بود که امیدواریم با کسب این پیروزی از بحران خارج شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: اکنون همه باید برای جلوگیری از ایجاد وضعیت بحرانی در تیم شهرداری یاسوج تلاش کنیم و تماشاگر و رسانه و کادر فنی و مدیریت و بازیکن همه با هم شهرداری یاسوج را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

احمدی ابراز داشت: بهترین شرایط را داریم چرا که در مقابل همه کمبودها این هواداران تیم شهرداری هستند که مانند برگ برنده می‌توانند ما را در برابر حریفان برای موفقیت و پیروزی یاری کنند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با اشاره به این که موفقیت تیم شهرداری اکنون بیش از هر چیز برای من اهمیت دارد، تصریح کرد: حرفی از پول و قرارداد به میان نیاورده‌ایم و تنها بر روی موفقیت تیم در بازی‌های آینده زوم کرده‌ایم.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج بر خلاف اظهارات مربی قبلی این تیم که وضعیت چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج را یکی از علل ناکامی تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول می‌دانست، تأکید کرد: از نظر من یکی از بهترین زمین‌های چمن تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور متعلق به شهرداری یاسوج است و به مراتب وضعیت بهتری نسبت به تیم‌های دیگر در کشور داریم.

احمدی به قرارداد خود با شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: نه حرفی از پول و نه از قرارداد زده‌ام بلکه آمده‌ام تا این تیم را به همت مردم این شهر و هواداران فوتبال از وضعیت کنونی نجات دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شهرداری در لیگ می‌ماند یا سقوط می‌کند، خاطرنشان کرد: به افتادن فکر نمی‌کنیم بلکه هدف ما قرار گرفتن در میانه جدول در پایان فصل است.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول