اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی لاریجان:

تردد در محور مواصلاتی هراز جریان دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: تردد در محور مواصلاتی هراز جریان دارد ولی رانندگان با احتیاط لازم در این مسیر تردد کنند.

تردد در محور مواصلاتی هراز جریان دارد

علی نوری‌پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: عصر امروز شاهد هوایی ابری در این محور بودیم و هم‌اکنون شب سرد و آرامی را پشت سر می‌گذاریم.

وی ادامه داد: همه عوامل راهداری و اکیپ‌های آماده‌باش در محور هراز مستقر هستند و با نمک‌پاشی مستمر در مسیرهای اصلی سعی داریم از یخ‌زدگی جلوگیری کرده و جاده را برای تردد مناسب آماده کنیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران اعلام کرد: با توجه به نامناسب بودن شرایط جوی و ریزش سنگین برف در دو روز گذشته در این محور مواصلاتی تصادف منجر به فوت و یا جرح شدید مشاهده نشد.

به گفته نوری‌پور، تاکنون قطعی آب و برق نیز حین بارش سنگین برف در این منطقه گزارش نشده است.

وی در توصیه‌ای به رانندگان و مسافرانی که قصد تردد از جاده شریانی هراز را دارند، خاطرنشان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری به شدت خودداری کرده و افرادی که قصد تردد در این محور را دارند از سیستم گرمایشی و سلامت خودروی خود مطمئن بوده و با به همراه داشتن لوازم و لباس‌های گرم، سوخت لازم، آذوقه غذایی و زنجیرچرخ در مواقع بحرانی به کمک خود و دیگران بشتابند.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول