اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سبزوار:

امام تاریخ بشریت را تغییر داد

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب شکست برنامه‌های استکبار جهانی در استثمار ملت‌ها شد و حضرت امام با این انقلاب تاریخ بشریت را دگرگون کرد.

امام تاریخ بشریت را تغییر داد

قنبرعلی آزادواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: ملت ایران در راه پیروزی و حفظ این انقلاب شهدای زیادی داده و نخواهد گذاشت گزندی به دستاوردهای آن برسد و خون شهدا پایمال شود.

وی ادامه داد: امروز کشور ما در برهه‌ای حساس از تاریخ خود بسر می‌برد و برای پیروزی در این برهه حساس باید گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشیم.

فرمانده انتظامی سبزوار با تشریح ویژه برنامه‌های این نیرو در دهه فجر، تصریح کرد: با توجه به تلاش دشمن در جبهه تهاجم فرهنگی و تلاش برای ترویج مصرف مواد مخدر، ما در فرماندهی انتظامی شهرستان تلاش کرده تا کلاس‌های آموزشی را به مناسبت این دهه در سطح مدارس برگزار نماییم.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی ویژه دانش آموزان در سطح مدارس نیز بخشی از برنامه‌های ما در این دهه است.

آزادواری با اشاره به اینکه بیش از  20 عنوان برنامه توسط این فرماندهی در دهه فجر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: آذین‌بندی یگان‌های مسلح و انتظامی شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در بین خانواده کارکنان، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی و ایثارگران، اجرای مسابقات فرهنگی در بین دانش آموزان، اجرای برنامه‌های ترافیکی ویژه در روزهای 12 ،17 و 22 بهمن ماه، نورافشانی مزار شهدای گمنام، غبارروبی مزار شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، برگزاری جشن الله اکبر در شب 21 بهمن و شرکت در نماز پرشکوه جمعه  از برنامه‌های این فرماندهی است.

انتهای پیام/2202/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول