اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دماوند:

دانش‏آموزان پژوهش‏هایی در زمینه انقلاب اسلامی داشته باشند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: دانش‏آموزان و مربیان مدارس در موضوعات مختلف انقلاب اسلامی ایران باید تحقیق و پژوهش داشته باشند.

دانش‏آموزان پژوهش‏هایی در زمینه انقلاب اسلامی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمد مشهدی‏عباسی عصر امروز در مراسم ویژه دهه فجر در جمع پژوهندگان آموزش و پرورش در پژوهش‏سرای شهید فائزی شهر دماوند، اظهار داشت: این تحقیقات به ویژه می‏تواند در زمینه حال و هوای انقلاب و تظاهرات آن زمان در شهرستان دماوند انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات استکبار جهانی علیه کشور اسلامی ایران و تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این تحقیق‏ها باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار کرد: هر یک از توطئه‏های استکبار جهانی علیه ایران می‏توانست یک امپراطوری را از پای درآورد و این جریان می‏تواند موضوع خوبی برای دانش‏آموزان و معلمان محقق و پژوهنده باشد.

مشهدی‏عباسی تأکید کرد: متأسفانه به دلیل حضور پررنگ ماهواره و شبکه‏های تلویزیونی ماهواره‏ای در جمع خانواده‏ها، اطلاعات غلطی از طریق این شبکه‏ها به دانش‏آموزان داده می‏شود که باید این اطلاعات تصحیح شود و دانش‏آموزان با واقعیت‏های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند عنوان داشت: جلسات متعددی در روزها و هفته‏های اخیر برای برگزاری هر چه باشکوه‏تر برنامه‏های دهه فجر در حوزه آموزش و پرورش برگزار و برنامه‏ریزی‏های لازم انجام و به مدیران مدارس و مربیان پرورشی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی رئیس سازمان دانش‏آموزی شهرستان دماوند در خصوص حضور دانش‏آموزان مدارس ابتدایی دوره‏های اول و دوم در جشن‏ها و مراسم مختلف دهه فجر برنامه‏ریزی شده است.

مشهدی‏عباسی، یکی از برنامه‏های ویژه دهه فجر را برگزاری مراسم «یاوران انقلاب» برشمرد و متذکر شد: این مراسم نیز با هماهنگی و برنامه‏ریزی سازمان دانش‏آموزی شهرستان دماوند و با حضور شمار زیادی از دانش‏آموزان و معلمان در سالن قدسیه در یکی از روزهای دهه فجر برگزار می‏شود.

گفتنی است؛ در مراسم ویژه دهه فجر در پژوهش‏سرای شهید فائزی دماوند، سه تن از دانش‏آموزان پژوهش‏های خود را در زمینه‏های سلول‏های بنیادین، نجوم و ژنتیک ارائه دادند و از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دماوند تشویق و تقدیر شدند.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول