اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بسیج هنرمندان دماوند:

هنرمندان بسیجی شهرستان دماوند تقدیر می‌‏شوند

رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند گفت: هنرمندان بسیجی شهرستان دماوند که در رشته‏‌های مختلف در مراسم ویژه دهه فجر تقدیر می‏‌شوند.

هنرمندان بسیجی شهرستان دماوند تقدیر می‌‏شوند

حسین ناصری امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شر‌ق استان تهران بیان کرد: این هنرمندان در رشته‌‏های عکاسی، فیلم، هنرهای تجسمی و خوش‏نویسی موفق به کسب مقام‏‌های استانی شده‌‏اند و از این رو، از آنها تجلیل می‏‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور فعال و پرشور هنرمندان بسیجی در جشنواره‌‏های مختلف و موفقیت‌‏هایی که در این زمینه به دست آمده است، این برنامه در دهه فجر انجام می‏‌شود.

رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند افزود: به ویژه در جشنواره عکاسی استان تهران، دو تن از هنرمندان شهرستان دماوند به عنوان برگزیده انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند و قرار است در مسابقات کشوری در کرمان به رقابت با سایر هنرمندان عکاس بپردازند.

ناصری ادامه داد: در جشنواره فیلم نیز هنرمندان بسیجی شهرستان دماوند حضور فعالی داشتند و 12 اثر برگزیده به مسابقات استانی ارسال و دو اثر به عنوان برگزیده استانی انتخاب شد.

وی اظهار کرد: در بخش هنرهای تجسمی و خوش‏نویسی نیز آثار برگزیده هنرمندان شهرستان دماوند، قرار است به مناسبت دهه مبارک فجر در گالری کوثر به نمایش درآید و سپس در جشنواره هنرهای تصویری استان تهران شرکت داده شود.

رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند موضوعات این آثار هنری را خاطرات و مسائل مربوط به انقلاب اسلامی و دهه فجر خواند و اضافه کرد: مراسم تقدیر از هنرمندان در دو روز بین 17 تا 22 بهمن ماه انجام می‏‌شود.

وی گفت: این تقدیر در مراسمی با عنوان جُنگ انقلاب با حضور گروه‌‏های موسیقی و نمایشی شهرستان دماوند و با اجرای برنامه از سوی این گروه‌‏ها با حضور مردم و مسئولان انجام می‌‏شود.

به گزارش فارس، کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند دارای 157 عضو بوده که فعالیت خود را از سال 1390 در این شهرستان و با حضور هنرمندان رشته‌‏های مختلف آغاز کرده است.

اعضای این کانون با شرکت در مسابقات و جشنواره‏‌های مختلف هنری در استان تهران موفق به کسب مقام‌‏های استانی و کشوری در این دو سال شده‌‏اند.

انتهای پیام/2568/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول