اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه شجره طیبه صالحین در سبزوار افتتاح شد

نمایشگاه شجره طیبه صالحین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سبزوار افتتاح شد.

نمایشگاه شجره طیبه صالحین در سبزوار افتتاح شد

مسئول حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه سبزوار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این نمایشگاه به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) ایجاد شده است.

معصومه محمدی‌خواه گفت: این نمایشگاه در محل موزه مردم‌شناسی این شهرستان ایجاد شده و دارای 18 غرفه که مدیریت هر غرفه با یک پایگاه  بسیج است.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاه جنگ نرم و توسعه جبهه مقابله با پدیده شوم تهاجم فرهنگی، ما در این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم که بخشی از این فرهنگ مهاجم را به مردم معرفی کنیم.

این بانوی بسیجی با تشریح غرفه‌های این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خطرات ماهواره و استفاده نادرست از اینترنت، تصاویر شهدای انقلاب اسلامی، توصیه‌های مقام معظم رهبری، نمادی از زندان کمیته مشترک ساواک و شهربانی و... به نمایش گذاشته شده است.

محمدی‌خواه تصریح کرد: یک غرفه هم برای نقاشی بچه‌ها اختصاص داده شده و در آن بچه‌ها موضوعات خاص انقلابی را به تصویر می‌کشند.

وی با اشاره به استقبال عمومی مردم از این نمایشگاه گفت: روزانه افراد زیادی برای دیدن نمایشگاه مراجعه دارند، اما مهم‌ترین قشری که از آن بازدید می‌کنند، دانش آموزان و دانشجویان هستند.

این مسئول در پایان یادآور شد: غرفه خاصی را هم به اصول تربیت فرزندان و همسرداری اختصاص داده‌ایم که در آن موضوعات سبک زندگی اسلامی به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/2202/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول