اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

پروژه‌های عمران روستایی در اردبیل افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و در دومین روز این ایام مبارک ده‌ها پروژه عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های عمران روستایی در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین افتتاحی که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، یک باب خانه مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد که این واحد مسکونی با کمک 22 میلیون تومانی افراد خیر و نهاد حمایتی کمیته امداد در اردبیل احداث شده و در اختیار خانواده تحت پوشش این نهاد قرار گرفت.

تاکنون سه باب منزل مسکونی از این محل احداث و در اختیار افراد بی‌بضاعت کمیته امداد قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان اردبیل از افتتاح 17 باب مسکن مهر در آینده و تحویل آن به صاحبان آنها که اغلب تحت پوشش کمیته امداد هستند، خبر داد و گفت:‌ 300 مورد پیش از این احداث شده و تحویل متقاضیان شده تا از این سرپناه بهره‌مند شوند.

جواد زنجانی افزود: ساخت خانه برای محرومان یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد است که با همکاری خیرین این کار با قوت و قدرت در حال انجام است.

وی از احداث 65 مورد سرویس بهداشتی از محل زکات جمع‌آوری شده در مناطق روستایی خبر داد و تصریح کرد: فعالیت‌های کمیته امداد که یک نهاد حمایتی و یادگار امام راحل است امروز به یک مجموعه توانمند و ارزش‌مدار در خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان تبدیل شده که همه باید سعی کنیم این نهاد را در انجام مسئولیت‌ها و کارهای انجام شده بیشتر از هر زمان دیگر یاری کرده و همراهی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل ضرورت جلب و جذب مشارکت‌های مردمی را در بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف بیان کرد و ادامه داد: هر چقدر این مجموعه بتواند با قدرت و صلابت نیاز خانواده‌های کم برخوردار را تأمین کند بهتر و بیشتر از هر زمان دیگر اهداف و رسالت انقلاب اسلامی که همان برقراری عدالت و نیازمندی‌های اقشار مستضعف جامعه است، محقق شده و می‌توان بهتر از گذشته در این راستا کمک‌رسانی کرد.

انتهای پیام/62007/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول