اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شاهرود خبر داد

برگزاری لیگ علمی بسیج دانش‌آموزی در شاهرود با حضور 1200 دانش‏‌آموز

رئیس سازمان بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان شاهرود گفت: لیگ علمی بسیج دانش‏‌آموزی شاهرود در مقطع «امیدان» در این شهرستان برگزار می‌‏شود.

برگزاری لیگ علمی بسیج دانش‌آموزی در شاهرود با حضور 1200 دانش‏‌آموز

محمدمهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: مسابقات علمی ویژه مقطع امیدان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود در روز 17 بهمن ماه هم‏زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود افزود: این مسابقات در مقطع امیدان یعنی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی و با حضور بیش از یک هزار و 200 دانش‌آموز بسیجی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات با هدف تقویت بنیه علمی و ایجاد انگیزه و افزایش روحیه رقابت در فضای سالم و صمیمی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: این مسابقات برای کمک به راه‌اندازی و تقویت واحدهای مقاومت بسیج امیدان در مدارس ابتدایی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد و نخبه برای طرح «آیه‌های تمدن» اجرایی می‏شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود بیان کرد: در این مسابقات، در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری جوایز نفیسی چون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات، تبلت و مجموعه نرم‌افزاری کاربردی و جوایز دیگر برای شرکت‌کنندگان در مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در پایان دفترچه سئوالات نیز مسابقه فرهنگی طراحی شده که دانش‌آموزان با کمک والدین به آنها در منزل جواب داده و با ارسال پاسخ می‌توانند به قید قرعه جایزه دریافت کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: سئوالات از کتب درسی دانش‌آموزان مقاطع چهارم، پنجم و ششم ابتدایی تدوین شده است و شرکت‌کنندگان با آمادگی در روز پنجشنبه، 17 بهمن در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول