اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد خواستار شد

اجرای مطالعات قنات‌پیمایی و ارتقای جاده گناباد به سرایان

فرماندار گناباد خواستار پیگیری مطالعات قنات‌پیمائی و ارتقای جاده گناباد به سمت سرایان شد.

اجرای مطالعات قنات‌پیمایی و ارتقای جاده گناباد به سرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهر کاخک که در محل بخشداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: استقلال کشور از مسائل بسیار حیاتی برای هر ملت است و ورود دین به عرصه جامعه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مکتبی و معنوی است، افزود: ایام پیروزی انقلاب فرصت مغتنمی است تا دستاوردهایی که این انقلاب در حوزه معنا و ماده برای جامعه بشری به ارمغان داشته مورد توجه و یادآوری قرار گیرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته با دسیسه‌های مختلف روبه‌رو بوده اما با وجود همه این دشمنی‌ها، مقتدرتر از گذشته پیش رفته و دستاوردهای بسیار بزرگی برای ملت و جامعه بشری به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: زنده کردن اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی در ایران، خودباوری و خودکفایی و ذلت‌ستیزی، الگو شدن ایران در غرب آسیا، از میان بردن استبداد و تحکیم مردم‌سالاری دینی و شکوفایی استعدادها از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

صفایی افزود: با افزایش موج اسلام‌خواهی در سراسر جهان، نظام سرمایه‌گذاری از این امر بسیار نگران شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت منابع، هنر ما در زندگی فردی و اجتماعی است و مسئولین در حوزه کاری خود باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

فرماندار گناباد از مسئولین ادارات خواست مطالعات قنات‌پیمائی، ارتقاء جاده گناباد به سمت سرایان، اتصال گاز شهری شهرک صنعتی و توسعه ناحیه صنعتی کاخک جهت ارتقا به شهرک صنعتی را پیگیری کنند.

تسریع ساخت مجتمع آموزشی و استخر کاخک، بازسازی گلزار شهدا، احداث هتل در پارک آبشار و فعال کردن مرکز بهداشتی سابق کاخک از دیگر خواسته‌های فرماندار گناباد از مسئولین مربوطه بود.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول