اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

انقلاب اسلامی خودباوری و اتحاد را به ملت ایران آموخت

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی، خودباوری و اتحاد را به ملت ایران آموخت و این ارزش‏ها، امروز باید حفظ شود.

انقلاب اسلامی خودباوری و اتحاد را به ملت ایران آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری عصر امروز در مراسم جشن انقلاب که به همت هیئت عاشقان ثارالله بسیج مساجد و محلات شاهرود برپا شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد امام و شهدا با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جوانان باید با اهداف انقلاب آشنا شوند و به این اهداف پایبند بوده و هدف را گم نکنند.

وی افزود: باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران هدفش آن بود تا اسلام عزیز را در دنیا زنده و دستورات الهی را در این کره مادی برپا کند و زمینه‌ ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم آورد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به دنیای محصور و مظلوم ارائه و مکتب و ایدئولوژی جدیدی را در پرتو اسلام به جهانیان عرضه کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند با القائات سوء به وسیله بنگاه‌های خبرپراکنی خود، حق را ناحق جلوه دهند و به مقاصد شوم خود دست یابند.

مطهری بیان کرد: انقلاب اسلامی چون خاری در چشم آنان بوده و آنها 35 سال است که آن را تحمل کرده‌اند اما دیگر تاب تحمل آن را ندارند و تلاش می‏شود تا به هر نحوی ما را از صحنه بیرون کنند.

فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: باید نسبت به علم و دانش حریص بود و بدانیم که پیامبر خاتم (ص) فرمودند که «علم اگر در ثریا هم باشد، مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت» و این اکنون دارد محقق می‌شود و ما رتبه‌های علمی را در جهان یکی پس از دیگری طی می‌کنیم.

انتهای پیام/2249/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول