اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان خلیل‌آباد تأکید کرد

کاهش زمینه‌های بروز جرم و سرقت در مؤسسات و نهادهای مالی

دادستان خلیل‌آباد بر کاهش زمینه‌های بروز جرم و سرقت در اماکن عمومی و خصوصی به‌ویژه شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تاکید کرد.

کاهش زمینه‌های بروز جرم و سرقت در مؤسسات و نهادهای مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، محمدرضا دشتبان عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم و سرقت این شهرستان اظهار کرد: این جلسه به منزله ابلاغ اداری است و باید رؤسای شعب ذکر شده نسبت به رفع معایبی که توسط بازرسان اعلام شده اقدام کنند.

نبی‌الله رحمانی، فرمانده انتظامی خلیل‌آباد نیز در این جلسه گفت: در اولین نگاه افراد باید خود در خصوص نگهداری و حفظ اموال دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: چندین مورد بازرسی از بانک‌ها و پست بانک در سطح روستاها صورت گرفته و نقاط ضعفی که باید رفع شود به آنان تذکر داده شده لذا مدیران این شعب به رفع معایب اقدام کنند در غیر این صورت چنانچه مشکلی پیش آید، باید پاسخگو باشند.

علی اصغر مرادزاده فرماندار شهرستان نیز در جمع‌بندی مطالب ذکر شده در این جلسه که با حضور رؤسای شعب و مدیران بانک‌ها و پست بانک و نیز دهیاران و اعضای شوراهای روستایی برگزار شده بود، تاکید کرد: همه افراد حافظ و مسئول اموال خود هستند.

انتهای پیام/2202/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول