اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان در مراسم معارفه فرماندار لنجان:

انتصاب در شهرستان‌ها با هماهنگی نمایندگان مجلس و امامان جمعه انجام می‌شود

استاندار اصفهان گفت: انتصاب در شهرستان‌ها با هماهنگی نمایندگان مجلس و امامان جمعه انجام می‌شود.

انتصاب در شهرستان‌ها با هماهنگی نمایندگان مجلس و امامان جمعه انجام می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید لنجان با ادای احترام به 720 نفر از شهدا و خانواده‌های آنان و 2300 ایثارگر این شهرستان و گرامیداشت دهه فرخنده  فجر، اظهار داشت: دو جمله «انقلاب ما انفجار نور بود»  و «انقلاب ما بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» از امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب گویای تمامی آرمان‌ها و اهداف انقلاب است.

وی با اشاره به شعارهای رئیس جمهور در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات 24 خرداد به دنبال  اعتدال، منطق، عقلانیت، مردم سالاری دینی و حل مشکلات اقتصادی و ارتقاء روابط بین‌الملل بودند و مطالبات آن‌ها در شعارهای رئیس جمهور منتخب تجلی یافت.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه مسئولان باید مروج شعارهای دولت باشند، تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید برای تحقق شعارهای دولت بکوشند.

این مسئول افزود: مدیران باید با همدلی، همراهی و بردباری و تعامل، انقلاب را به جایگاه اصلی خود برساندند.

زرگرپور با اشاره به جایگاه والای علما و بزرگان شهرستان لنجان، گفت: باید شهرستان لنجان جایگاه واقعی خود را در طرح‌ها و برنامه‌های دولت داشته باشد.

وی ابراز داشت: لنجان شهرستان بزرگی است و رشد و توسعه این شهرستان باید در شان مردم آن باشد و با تعامل مسئولین این شهرستان را به جایگاه شایسته‌ خود برسانیم.

زرگر پور یادآور شد: بر اصل تعامل، هماهنگی و همکاری اعتقاد دارم و فرمانداران باید با هماهنگی با امام جمعه، نمایندگان و با همکاری مردم در راه توسعه شهرستان گام بردارند.

وی با بیان اینکه تغییر فرمانداران از وظایف اختصاصی استاندار است، اظهار کرد: وظیفه  خود می‌دانم که علیرغم این موضوع با نمایندگان و امام جمعه هماهنگی‌های لازم را با توجه به حد و حدود آن داشته باشم.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: آنچه که ملاک ما در انتخاب مدیران است نه سمت و سوی جناحی آن‌ها بلکه شایستگی و اعتدال افراد است.

استاندار اصفهان افزود: از جناح‌های سیاسی می‌خواهم انتصاب‌ها را به نفع خود مصادره نکنند.

 زرگر پور افزود: مردم از مسئولان کار می‌خواهند و اینکه در راه رفع مشکلات آنها حرکت کنند.

استاندار اصفهان در پایان یادآور شد: از فرماندار جدید می‌خواهم در انتخاب مسئولین شهرستان، شایستگی و اعتدال را مد نظر قرار دهد و با هدف رفع مشکلات مردم، درب فرمانداری برای همه  جناح‌های سیاسی باز باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات عباس اقبال تقدیر شد و سید محسن سجاد به عنوان فرماندار جدید لنجان معرفی شد.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول