اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

13 سمن در زمینه بهداشت و سلامت در کرمانشاه فعالیت دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 13 سازمان مردم نهاد در استان کرمانشاه در زمینه بهداشت و سلامت فعالیت دارند که کار اصلی آن‌ها کمک‌رسانی به بیماران خاص است.

13 سمن در زمینه بهداشت و سلامت در کرمانشاه فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت عصر امروز در نشست هم‌اندیشی نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد با استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تشکل مردم نهاد تعریف خاص خود را دارد که از زمینه غیردولتی به‌وجود آمده است.

نیکبخت ادامه داد: 13 سمن در استان کرمانشاه در زمینه بهداشت و سلامت فعالیت دارند که کار اصلی آن‌ها کمک‌رسانی به بیماران خاص است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر تقویت معنای تشکل در جامعه، گفت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی و کلیوی در کرمانشاه وجود دارد که افراد دارای بیماری‌های خاص را مورد حمایت قرار می‌دهند.

این مسئول از پوشش 90 درصدی بیمه‌ای داروهای بیماران سرطانی خبر داد و اذعان داشت: 10 درصد این هزینه توسط بیماران پرداخت می‌شود.

به گفته وی، سال گذشته 450 میلیون تومان از طرف حوزه معاونت غذا و دارو و 13 میلیون تومان از محل تبصره 3 برای یارانه داروهای خاص در اختیار مردم قرار داده شده است.

نیکبخت از اختصاص 144 قلم داروی خاص برای بیماران پیوند اعضا خبر داد و بیان داشت: استان کرمانشاه تمام امکانات را برای انجام پیوند کلیه دارد و از سازمان‌های مردم نهاد درخواست داریم در این زمینه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/2700/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول