اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان عنوان کرد

برگزاری مسابقات قهرمانی نابینایان در تمام رده‌های سنی

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت: در تلاش هستیم تا مسابقات قهرمانی کشور رشته‌های ورزشی نابینایان و کم‌بینایان را در تمام رده‌های سنی به شکلی منظم و منسجم برگزار کنیم.

برگزاری مسابقات قهرمانی نابینایان در تمام رده‌های سنی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا مظلومی در مجمع انتخابات ریاست هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران استان قزوین در سال‌های اخیر همواره موفق بوده‌اند و جایگاه‌های خوبی را در میادین کشوری برای خود به دست آورده‌اند.

وی افزود: ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در کشور جزو ورزش‌های خاص محسوب می‌شود و باید برای رشد و پیشرفت این گونه ورزش‌ها امکانات خاصی به آنان تعلق بگیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با بیان اینکه ورزشکاران معلول کشور قادر به انجام بسیاری از کارها نیستند، بیان کرد: این ورزشکاران ثابت کرده‌اند که اگر امکانات و فرصتی برای آنها فراهم شود می‌توانند به جایگاه‌های بلندی در ورزش و حتی در زندگی شخصی خود دست پیدا کنند.

مظلومی با بیان اینکه کار کردن در ورزش نابینایان و کم‌بینایان عشق و دلسوزی می‌خواهد، تصریح کرد: ورزشکاران این رشته ورزشی جزو استثنائاتی هستند که باید از بعد روان‌شناسانه با آنان برخورد شود و به نوعی آموزش‌دهندگان به آنان باید با روش و شیوه عاطفی برخورد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران این رشته ورزشی در رشته‌های گلبال، شنا، جودو و شطرنج در دو بخش مردان و زنان فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا مسابقات قهرمانی کشور رشته‌های ورزشی نابینایان و کم‌بینایان را در تمام رده‌های سنی به شکلی منظم و منسجم برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان ابراز کرد: ورزشکاران نابینایان و کم‌بینایان کشور با وجود مشکلات فراوان همواره در مسابقات بین‌المللی و جهانی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده‌اند.

مظلومی عنوان کرد: بالابردن پرچم پرافتخار کشورمان در میادین معتبر جهانی از ارزش بالایی برخوردار است و جا دارد که مسئولان ورزشی کشورمان نوع نگاه خود را به رشته‌های ورزشی نابینایان و کم‌بینایان بیشتر معطوف کنند تا بیش از این ورزشکاران این رشته ورزشی بتوانند نام جمهوری اسلامی ایران را در تاریخ طنین‌انداز کنند.

در مجمع انتخابات ریاست هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین محسن‌ حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، قاسم قافله‌باشی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و نمایندگان داوران، مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول