اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخاباتی

سکاندار هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قزوین انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان سکاندار این هیئت ورزشی در استان قزوین مشخص شد.

سکاندار هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قزوین انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین که بعد از ظهر امروز با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور و محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، حسن محمد بیگی موفق شد با کسب 9 رأی از 14 رأی ماخوذه برای چهار سال سکانداری این هیئت ورزشی را در دست بگیرد.

محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مجمع با اشاره به اینکه باید نگاه به ورزش جانبازان و معلولان ویژه‌‌تر باشد، اظهار کرد: بدون شک تمام تلاش دست‌اندرکاران و مسئولان ورزش این استان نیز باید این باشد که بتوانند در مسیر موفقیت این رشته ورزشی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه در استان قزوین امکانات به اندازه مطالبات وجود ندارد، عنوان کرد: بدون شک اگر حمایت‌کننده‌ای وجود داشته باشد می‌تواند موجب رشد و پیشرفت بالا در تمامی رشته‌های ورزشی بشود و به طور حتم این پیشرفت‌ها می‌تواند در ورزش‌های جانبازان و معلولان نیز لحاظ شود.

حق‌شناس با آرزوی موفقیت برای مسئولان هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین گفت: کار کردن در این هیئت ورزشی کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، زیرا این هیئت ورزشی همزمان چند رشته ورزشی را مدیریت می‌کند که همین امر نشان می‌دهد حجم کار در این هیئت بسیار بالا است.

در این مراسم قاسم قافله‌باشی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و نمایندگان داوران، مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول