اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبارات

دستگاه زباله‌سوز در کرج راه‌اندازی می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در صورت تأمین اعتبارات دستگاه زباله‌سوز در کرج راه‌اندازی می‌شود.

دستگاه زباله‌سوز در کرج راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مدیرروستا ظهر امروز در نشست کارگروه حفظ محیط زیست اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این معاونت خرید و راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز است تا بتوانیم براساس شرایط مطلوب در جمع‌آوری دفن زباله‌ها گام برداریم.

وی با بیان اینکه برای خرید این دستگاه نیازمند تأمین اعتبارات هستیم افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که محیط زیست سالم‌تری را داشته باشیم و هرگونه آلودگی را از ان دور کنیم.

این مسئول با بیان اینکه اگر به مشکلات حوزه محیط زیست رسیدگی نشود، در آینده با معضلات بیشتری مواجه خواهیم شد، ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات فراروی جهان در آینده‌ای نه چندان دور بحث محیط زیست و آلودگی‌های ناشی از عملکرد انسان‌ها است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، به مشکلات فراروی کلانشهر کرج در این خصوص پرداخت و تصریح کرد: یکی از مباحث در حال پیگیری توسط این معاونت مسئله خرید زباله‌سوز است که در مسائل مربوط به مدیریت پسماند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرروستا افزود: متاسفانه با اعتبارات فعلی امکان خرید و تهیه این دستگاه به تنهایی توسط شهرداری کرج مهیا نیست و می‌طلبد که اعتبارات ملی و استانی به این منظور به کمک شهرداری کرج بیایند.

*ضرورت جمع‌آوری درست زباله‌های بیمارستانی در کرج

این مسئول بر ضرورت جمع‌آوری درست زباله‌های بیمارستانی در کلانشهر کرج و به ویژه شهرهای اقماری آن تأکید کرد و ادامه داد: زباله‌های بیمارستانی در داخل شهر تا حد ممکن جمع‌آوری و منهدم می‌شوند اما جمع‌آوری این نوع زباله‌ها در شهرهای اقماری هماکنون با مشکلاتی مواجه شده که لازم است تدابیر اساسی برای این مهم نیز اندیشیده شود.

انتهای پیام/2302/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول