اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ستاد دهه فجر خراسان رضوی خبر داد

راهپیمایی 22 بهمن از 175 نقطه در خراسان رضوی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ستاد دهه فجر خراسان رضوی از راهپیمایی 22 بهمن سال جاری در 175 نقطه خراسان رضوی خبر داد.

راهپیمایی 22 بهمن از 175 نقطه در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ظهر امروز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سلطانی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار کرد: طی برنامه‌های ساماندهی شده در مشهد و استان و عنایت امام رضا (ع) و همت همه دستگاه‌ها در استان تا کنون شاهد برگزاری مراسم و برنامه‌هایی منسجم در مشهد مقدس و سایر شهرستان‌های استان طی سال‌ها و روزهای گذشته بوده‌ایم.

وی افزود: برگزاری مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه، راهپیمایی روز عفاف و حجاب، بزرگداشت ارتحال امام (ره)، راهپیمایی روز قدس، مراسم سالگرد شهید هاشمی‌نژاد، مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و امام صادق (ع) به صورت منسجم با هیئات مذهبی از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

سلطانی در ادامه گفت: مراسم گلباران سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و گلباران سالروز ولادت امام رضا(ع) با جمع‌آوری جمعیت‌های محدود و متفرق در میدان شهدا که در سال جاری نیز به طور منسجم برگزار شد را می‌توان از دیگر برنامه‌ها نام برد.

وی تصریح کرد: برگزاری یوم‌الله نهم دی‌ماه نیز که در 13 استان در کشور در رابطه با مبارزه با فتنه‌گران بوده در 2 روز طی مراسم راهپیمایی در سال 88 انجام گرفت و خراسان رضوی یکی از 13 استان یاد شده در این رابطه بوده است.

وی با اشاره به آخرین مراسم قبل از دهه فجر سال جاری، مراسم یادواره سوگواری زنان نوغان را عنوان کرد و افزود: طی 3 ماه ستادهای دهه فجر در کل استان با همکاری مدیران ذی‌ربط برنامه‌هایی را در غالب 24 کمیته تشکیل شده در استان برای دهه فجر تدارک دیده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ستاد دهه فجر خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: در رابطه با مراسم دهه فجر سال جاری 10 جلسه با معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی تشکیل شد و در غالب 24 کمیته بیش از 6 هزار برنامه با یک هزار و 800 برنامه ویژه خواهران پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در این برنامه‌ها به برنامه‌های قرآنی و فرهنگی به ویژه برای نسل جوان توسط مسئولین کمیته قرآن و ستاد دهه فجر توجه شده است.

سلطانی با اشاره به اینکه استانداران دوره اصلاحات حتی یک ریال به ما کمک نکرده بودند گفت: همیشه ملاک ما امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، معیارهای امام و نهضت انقلاب است.

وی افزود: دولت نهم و دهم همکاری‌های خوبی با ما داشته‌اند و تحت حمایت‌های مادی توانسته‌ایم 13 شهرستان را به صوت برقی بی‌سیم مجهز کنیم.

وی تأکید کرد: به فرمایش آیت‌الله عبادی که اجرای کنسرت موسیقی در مشهد مطلقا ممنوع است، باید عنوان کرد که مشهد دارای قداست و حرمت بوده و این قداست و حرمت باید حفظ شده و با جشنواره فجر و جشنواره‌هایی که مغایر با قداست مشهد و ارزش‌های انقلاب و اسلام باشد برخورد می‌شود.

سلطانی با اشاره به اینکه باید انسجام و وحدت در همه ستادها برقرار باشد گفت: شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... در این استان کمرنگ نخواهد شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه شب 22 بهمن ماه سال جاری مصادف با شام غریبان حضرت معصومه (س) است گفت: در مشهد مقدس و شهر قم باید برنامه تکبیر برگزار شود اما نورافشانی در شب 23 بهمن ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/2202/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول