اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی عجب‌شیر خبر داد

قاچاقچیان سیگار و پارچه در دام پلیس

فرمانده انتظامی عجب‌شیر از دستگیری چند قاچاقچی سیگار و پارچه در یک عملیات پلیسی خبر داد.

قاچاقچیان سیگار و پارچه در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، اکبر رحیمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اقلام قاچاق در این منطقه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در پی اطلاع واصله مبنی بر قاچاق سیگارت خارجی به صورت حرفه‌ای توسط دو نفر به هویت‌های معلوم با استفاده از یک دستگاه پیکان وانت از استان آذربایجان‌غربی به استان آذربایجان‌شرقی، موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و کنترل‌های محسوس و نامحسوس، اطلاع یافتند که خودروی مورد نظر قصد عبور از حوزه استحفاظی این شهرستان را دارد.

رحیمی گفت: بلافاصله با ایجاد تورهای ایست و بازرسی همچنین کنترل خودروهای عبوری، خودروی مورد نظر شناسایی شده و راننده با مشاهده ماموران و بدون توجه به فرمان پلیس، تغییر مسیر داده و به جاده‌های بی‌راهه و فرعی اطراف مزارع روستای دانالو متواری شد.

وی تاکید کرد: در نهایت با تعقیب و گریز به همراه هوشیاری اکیپ‌های عمل‌کننده، خودرو متوقف شد و در بازرسی از داخل خودرو تعداد 218 هزار نخ سیگارت که به طور ماهرانه در زیر کپسول گاز، کف اتاق عقب و پشت صندلی جلو جاسازی شده بود، کشف شد.

رحیمی گفت: همچنین در یک عملیات دیگر ماموران یگان امداد این فرماندهی با استقرار در مقرهای ایست و بازرسی محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودروی آردی حامل بار قاچاق را شناسایی کرده و با ایجاد ترافیک مصنوعی خودرو را داخل طرح گرفتار کردند.

وی افزود: راننده خودرو با ایجاد دود غلیظ و سرعت زیاد قصد متواری شدن داشت که با هوشیاری ماموران و به کارگیری شیوه‌های خاص پلیسی خودرو مورد نظر متوقف شده و در بازرسی از آن تعداد 90 هزار نخ سیگار خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر در ادامه تصریح کرد: از یک خودرو پراید نیز 11 طاقه پارچه خارجی کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی مبارزه با قاچاقچیان کالاهای قاچاق است، گفت: پلیس با شماره 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با بر هم‌زنندگان امنیت جامعه است.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول