اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس:

ولایتمداری مهمترین رمز موفقیت ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: ولایتمداری مهمترین رمز موفقیت ملت ایران در برهه‌های مختلف است.

ولایتمداری مهمترین رمز موفقیت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، سلیمان شکری ظهر امروز در دومین روز دهه فجر در جمع دانش‌آموزان این شهرستان اظهار کرد: دشمن امروز با هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوانان کشور در نظر دارد به اهداف و توطئه‌های خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های ما برای مقابله با تهاجمات دشمنان ارتقای بصیرت در بین نسل امروز است تا آنان با نگاه دقیق و کارشناسانه بتوانند توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران با ولایتمداری و پیروی از دستورات ولی فقیه موفق شده‌اند تاکنون توطئه‌ها و دسیسه های دشمنان را از بین ببرند تأکید کرد: یکی از مهمترین رموز موفقیت ملت ایران در تمامی برهه‌ها ولایتمداری است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس مواضع دشمن علیه کشور مشخص بود اما امروز دشمنان از هر ترفندی برای ضربه زدن به این نظام مقدس استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز لازم است تا نوجوانان و جوانان حضوری فعال و چشمگیر در عرصه‌های اجتماعی، علمی و سازندگی داشته باشند تا بتوانیم نیازهای کشور را در این عرصه تأمین کنیم.

شکری افزود: توسعه علم و دانش در کشور از مهمترین مواردی است که دشمن از آن در هراس است لذا با سنگ‌اندازی‌های گوناگون در نظر دارد تا مانع از رشد علمی کشور شود.

وی با بیان اینکه اگر امروز می‌توانیم آزادانه در کشور به تحصیل و کسب علم بپردازیم مرهون خون شهدا است، گفت: جوانان و نوجوانان دیروز در دوران انقلاب و دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورده‌اند لذا ما نیز وظیفه داریم ادامه دهنده راه آنها باشیم و تکلیف خود را در قبال خون شهدا به درستی درک کرده و اجرایی کنیم.

انتهای پیام/2302/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول