اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی:

حرمت و تکریم معلم خط قرمز من است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تکریم معلم در جامعه را از جمله هدف‌های مهم خود در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: بنابراین حرمت و تکریم معلم خط قرمز من است.

حرمت و تکریم معلم خط قرمز من است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند عباس لامعی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: سیاست کاری ما در آموزش و پرورش تأسی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، جامع عمل پوشاندن به اهداف و برنامه‌های سند تحول بنیادین و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه مدیریت آموزش و پرورش نگاه سیستمی می‌خواهد، تصریح کرد: اگر ما خواهان تغییر و توسعه جامعه هستیم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

لامعی: نباید به آموزش و پرورش نگاه مصرف کننده داشته باشیم

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: برای ساختن استان توسعه یافته، نیاز به انسان توسعه یافته داریم که این امر در سایه آموزش و پرورش و تربیت درست فرزندان صورت می‌گیرد.

لامعی با اشاره به این‌که نباید به آموزش و پرورش نگاه مصرف کننده داشته باشیم اذعان داشت: اگر ما به آموزش و پرورش دید مولد داشته باشیم هیچ‌گاه مشکلات مالی و بودجه برای ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی متذکر شد: همه ما تلاش می‌کنیم تا محیطی دوستانه، صمیمی و توأم با همکاری و مشارکت  را در آموزش و پرورش به وجود آوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تکریم معلم در جامعه  را از جمله هدف‌های مهم خود در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: معلم باید جایگاه واقعی را در جامعه به دست آورد.

لامعی با بیان این‌که آن چیزی که مسئول و مدیر کل در جامعه می‌تواند ایجاد کند حرمت و تکریم معلم در جامعه است، ادامه داد: بنابراین حرمت و تکریم معلم خط قرمز من است.

وی کتاب و محتوای آموزشی، نظم و انضباط آموزشی، بودجه و معلم را چهار رکن اساسی آموزش و پرورش دانست و افزود: اگر هرکدام از این عوامل نباشد آموزش و پرورش می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد ولی اگر معلم نباشد ادامه فعالیت آن امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که من آمده‌ام تا با نگاه جهادی کار کنم، یادآور شد: اگر ما نگاه سیاسی را وارد آموزش و پرورش کنیم به مردم و جامعه خیانت کرده‌ایم.

لامعی خاطر نشان کرد: هدف ما تعالی آموزش و پرورش است و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/69022/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول