اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان خبر داد

افتتاح 410 طرح در استان همدان طی دهه فجر

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان از افتتاح 410 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و کشاورزی در استان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح 410 طرح در استان همدان طی دهه فجر

مسلم مخفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اثرگذاری بالای خود در عرصه بین‌الملل توانسته جایگاه خود را در جهان عرضه کند.

وی مکتبی بودن و اسلامی بودن را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: وحدت و همبستگی مردم از یک سو و ولایتمداری آنان از سوی دیگر باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان با تأکید بر لزوم تبیین اهداف نظام و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف گفت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اصول انقلاب اسلامی است که باید مد نظر باشد.

وی افتتاح پروژه‌های مختلف در ایام دهه فجر را یکی از ارکان خدمت‌رسانی به مردم دانست و ادامه داد: استان همدان نیز به مانند دیگر نقاط کشور پروژه‌های مختلفی را برای بهره‌برداری در دستور کار دارد.

مخفی تأکید کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 410 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و کشاورزی در شهرستان‌های استان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان سخنانش گفت: بهره‌برداری از پروژه‌ها با حضور استاندار و یا معاونان وی در این ایام انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/89002/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول