اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر:

7 مرکز در کاشمر سبد کالا را بین مشمولین توزیع می‌کنند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده هفت مرکز فروشگاهی در این شهرستان توزیع سبد کالا را بر عهده دارند.

7 مرکز در کاشمر سبد کالا را بین مشمولین توزیع می‌کنند

سید حسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: فروشگاه فرهنگیان کاشمر به همراه دو شعبه زیر مجموعه آن، فروشگاه‌های شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، اتکا و شهروند سالم برای توزیع سبد کالای خانوار در شهرستان کاشمر مشخص شدند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر اقلام سبد کالایی به شبکه توزیع وارد و فروشگاه‌های تعیین شده آماده تحویل سبد کالا به مشمولین این طرح هستند یادآور شد: تاکنون 67 هزار تن برنج، 17 تن مرغ، 16 هزار بسته پنیر و 17 هزار و 802 بطری روغن بین فروشگاه‌ها توزیع شده است ولی تخم‌مرغ هنوز به شبکه توزیع وارد نشده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر با تاکید بر این که آمار دقیقی از افراد مشمول سبد کالا در سطح شهرستان در دسترس نیست اما بر اساس بخشنامه، سرپرستان خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی، سرپرستان خانوارهای زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور، سرپرستان خانوارهای مستمری بگیران تأمین اجتماعی (با حقوق مستمری زیر 5 میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی (با حقوق زیر پنج میلیون ریال)،  سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی و  سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران، دانشجویان متأهل مشمول دریافت سبد کالا هستند خاطرنشان کرد: این عده می‌توانند سبد کالای مرحله اول خود را شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته‌بندی شده، 1.8 تخم مرغ را با ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن واریز می‌شود سبد کالا را دریافت کنند.

وی با بیان این که بر اساس اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت زمان توزیع سبد کالای مرحله اول از امروز یک‌شنبه 13 بهمن اعلام شده است تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل عدم اتصال فروشگاه‌های توزیع‌کننده سبد کالا به شبکه سراسری سبد کالا، امکان تحویل سبد کالا به مراجعه کنندگان وجود ندارد.

علوی با ابراز امیدواری از این‌که این نقص فنی حداکثر تا بعدازظهر و یا صبح فردا بر طرف خواهد شد از مشمولین سبد کالای رایگان در این شهرستان خواست با توجه به این که در روزهای اول اجرای طرح احتمال بروز نواقص و نارسایی وجود دارد برای دریافت سبد کالا عجله نکنند و مطمئن باشند سبد کالا در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که متقاضیان به منظور صرفه‌جویی در زمان، قبل از مراجعه به مراکز توزیع از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند ابراز داشت: محدودیتی برای دریافت سبد کالا از فروشگاه‌های اعلام شده وجود ندارد و به تمامی توزیع‌کنندگان سبد کالای رایگان توصیه کردیم که به همه آحاد مشمول سرویس‌دهی کنند.

انتهای پیام/2202/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول