اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر

زوجین امدادگر و نجاتگر قزوین تجلیل شدند

با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در همایش از زوجین امدادگر و نجاتگر استان قزوین تجلیل شد.

زوجین امدادگر و نجاتگر قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در همایشی که ظهر امروز با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، از هشت زوج امدادگر و نجاتگر این استان که تاریخ عقد آنها مربوط به ابتدای سال 91 تاکنون بوده است، تجلیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: مراسم عقد این زوجین پیش از این برگزار شده است و در این دوره که ازدواج‌ها سخت شده، جا داشت تا در مراسمی از این زوجین تجلیل شود.

حسین درویشی افزود: در جمعیت هلال احمر استان، بانوان و آقایان امدادگر به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند اما در برخی از عملیات‌ها که نیاز به حضور همزمان بانوان و آقایان بوده است، آشنایی این زوجین صورت گرفته است.

یمین اسلامی و آزاده طاهران‌پور، حسین رحمانی و آمنه طاهرخانی، عبدالله علی‌پور و زینب عزیزی و نیز احمد زارعی و سارا طایفه از زوجینی بودند که در این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم مرتضی امینی و سولماز سادات میرقدسی، یحیی صفری و فرزانه جوادی، شهرام پورشهباز و فرشته محمدی و نیز علیرضا رزاقی و مریم قدمی نیز به عنوان دیگر زوجین امدادگر و نجاتگر استان که تاریخ عقد آنها از ابتدای سال 91 تاکنون بوده است، تقدیر شد.

در این برنامه هر یک از زوجین امدادگر علاوه بر لوح تقدیر از سوی استاندار قزوین، مبلغ 10 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت کردند.

انتهای پیام/77011/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول