اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد بحران مطرح شد

انتقاد ‌فرماندار فومن ‌اداره اوقاف‌

فرماندار فومن با انتقاد از حضور نیافتن رئیس اداره اوقاف این شهرستان در جلسه ستاد بحران، گفت: رئیس اداره‌ای که وضعیت اضطراری و بحران را درک نکند برای خدمت در شهرستان مناسب نیست.

انتقاد ‌فرماندار فومن ‌اداره اوقاف‌

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اسماعیل قربان‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان به حضور نیافتن رئیس اوقاف فومن در جلسه ستاد بحران اشاره کرد.

وی اظهار کرد: رئیس اداره اوقاف فومن نباید در این اداره بماند و مدیرکل اوقاف بهتر است از او در جای دیگری استفاده کند.

وی افزود: رئیس اداره‌ای که در وضعیت اضطراری و بحران به درد فومن نخورد و وضعیت اضطراری و بحران را درک نکند برای خدمت در شهرستان مناسب نیست.

فرماندار فومن با سخنان خود مورد حمایت بیشتر روسای اداره‌ها و نهادهای شهرستان قرار گرفت و فرمانده انتظامی فومن باز بودن مساجد در مسیر راه‌ها و پناه دادن مسافران در راه مانده در این مکان‌ها را مورد تأکید رئیس اداره اوقاف این شهرستان قرار داد.

وی با تأکید بر خاموش نکردن تلفن‌های همراه روسای اداره‌ها و پاسخگویی 24 ساعته به مدیران بالادستی و مردم خاطرنشان کرد: روسای اداره‌ها حق ندارند با مردم برخورد تند داشته باشند بلکه باید در حد توان با روی باز برخورد کنند.

قربان‌زاده با تصریح بر اینکه مدیران باید تمام امکانات گرمایشی اداره و نمازخانه‌های خود را به صورت آماده باش قرار دهند، خاطرنشان کرد: همه چیز باید برای مسافران جا مانده در برف و اسکان آنها آماده باشد.

انتهای پیام/2300/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول