اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

برگزاری گفتمان حجاب و عفاف در مدارس خوی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: گفتمان حجاب، عفاف و انقلاب اسلامی در مدارس خوی برگزار خواهد شد.

برگزاری گفتمان حجاب و عفاف در مدارس خوی

مریم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت سومین روز دهه فجر موسسه نورالمبین ماکو،  مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت و حفظ ویژه بانوان و تجلیل از برندگان مسابقات در شهرستان ماکو برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم در دانشگاه علوم پزشکی، خاطرنشان کرد: نشست تخصصی سرطان‌های شایع زنان در آذربایجان غربی توسط امور بانوان صورت خواهد گرفت.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ضمن اشاره به برگزاری مراسمی در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: بازدید از تعاونی‌های نمونه و موفق زنان در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.

دهقان گفت:  برگزاری گزارش تلویزیونی در خصوص نقش بانوان در انقلاب اسلامی در جهاد کشاورزی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: امور بانوان شهرستان خوی از مدارسی که به حد حجاب برتر رسیدند تقدیر خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم در مدارس شهرستان خوی، افزود: گفتمان حجاب و عفاف و انقلاب اسلامی در مدارس خوی برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلف در شهرستان شاهین دژ، خاطرنشان کرد: تجمع اعضای حلقه‌های صالحین و سرگروه‌ها و نشست منتظران موعد در امور بانوان و بسیج شاهین دژ انجام خواهد شد.

دهقان با اشاره به برپایی نمایشگاه در کمیته امداد آذربایجان غربی توسط امور بانوان، تصریح کرد:  نمایشگاه پوستر از دوران انقلاب و مراسم گفتمان دینی در کمیته امداد آذربایجان غربی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول