اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

تشکیل شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی در استان بوشهر

استاندار بوشهر خواستار تشکیل شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی در استان بوشهر شد.

تشکیل شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست با مدیران بخش‌های اقتصادی بوشهر با تشریح ویژگی‌های استان بوشهر در بخش اقتصادی و تجاری اظهار داشت: بوشهر فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و وجود بندر، شیلات، کشاورزی و ... این امکان را می‌دهد که سرمایه‌گذاران در این استان مشغول فعالیت شوند.

وی بیان کرد: ضمن اینکه فضای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کنیم اما سرمایه‌گذاری‌ها باید بر اساس کار کارشناسی بوده و بدون مطالعه انجام نشود چراکه ممکن است نتایج منفی به بار بیاورد.

استاندار بوشهر زمین را از موضوعات مهم در سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید به بلند مدت فکر کرد و در صورتی که زمین برای سرمایه‌گذاران تامین می‌کنیم به فکر آینده فعالیت آنان هم باشیم.

سالاری گفت: تشکیل شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی در استان بوشهر یک ضرورت است و این فرصت را فراهم می‌کند تا مشکلات بخش اقتصادی استان به خوبی بررسی شود.

استاندار بوشهر گفت: رسیدگی به مشکلات بخش آبزیان و خرما که دو فرصت خوب سرمایه‌گذاری در استان بوشهر است، باید در دستور کار شورای گفت‌وگو بخش خصوصی قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: بوشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مبادی تجاری کشور سهم بسیار بالایی در حوزه صادرات و واردات دارد.

رضا عوض‌پور افزود: تاریخ استان بوشهر مبین این است این استان در دوره‌های مختلف نقش تاثیرگذاری در تامین نیازهای کشور داشته است و در این فرایند اتاق بازرگانی مهم‌ترین نقش را داشته است.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول