اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام عنوان کرد

رضایتمندی مردم اولویت نخست پلیس راهور ایلام

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام گفت: رضایتمندی مردم، کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی از رویکردهای پلیس راهور ایلام است.

رضایتمندی مردم اولویت نخست پلیس راهور ایلام

محمد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی تحت آموزش‌های پلیس قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: از آنجایی که حمل و نقل بار و مسافر درون شهری به دلیل حجم بالای تردد و جابجایی بار و مسافر نقش مهمی در انضباط ترافیکی دارد، آموزش ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به هدف پلیس از ارائه آموزش به این ناوگان گفت: کلاس‌های آموزش همگانی با هدف ارتقای انضباط ترافیک و توسعه‌بخشی حمل و نقل بار و مسافر و افزایش رضایتمندی عمومی در استان صورت می‌گیرد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با همکاری شهرداری و دادگستری با تشکیل کلاس‌هایی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی سعی در ارتقای دانش رانندگان دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار داشت: امیدواریم حاصل این تلاش‌ها افزایش انضباط ترافیکی و رضایتمندی مردم و کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی باشد.

انتهای پیام/2246/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول