اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 179 پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر

مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر 104 پروژه برقرسانی در سطح استان بوشهر به بهره‌برداری و 75 پروژه با اعتباری افزون بر 201 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 179 پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید رضا رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 104 پروژه در سطح استان به منظور توسعه، بهبود، بهینه‌سازی، تقویت شبکه و برقرسانی به متقاضیان شهری و روستایی آماده بهره‌برداری و 75 پروژه قابل کلنگ‌زنی است

رضوی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح شامل احداث 33 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 42 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب 92 دستگاه پست هوایی و نصب و تجهیز 5 دستگاه پست زمینی است.

وی از کلنگ‌زنی احداث 31 کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 25 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب 59 دستگاه پست هوایی و نصب 6 دستگاه پست زمینی خبر داد و اضافه کرد: بخش قابل توجهی از شبکه‌های فرسوده در سطح استان اصلاح و بهینه‌سازی شده و در حال حاضر نیز در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بخش روستایی نیز در سال‌جاری فعالیت‌های مطلوبی انجام پذیرفته که دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند از آن جمله می‌توان به روستای بند محمد عبدالهم از شهرستان دشتستان که با پیوستن به شبکه برق سراسری، روستاهای سوک از شهرستان دشتستان و درگویی از شهرستان دشتی به وسیله انرژی خورشیدی با اعتباری افزون بر 3 میلیارد و 600 میلیون ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیربنایی و ارزشمندی در توسعه و شبکه‌های برق از آن جمله تبدیل ولتاژ 11 به 20 کیلوولت انجام پذیرفته و برای رفاه حال مشترکین پرداخت غیر حضوری قبوض برق از طریق سامانه تلفنی 2020 و 1521 راه اندازی شده ضمناً قبلاً نیز پرداخت از طریق عابر بانک‌ها و سایت اینترنتی bedc.ir انجام و جهت مشاهده برق مصرفی مشترک از طریق سامانه پیامکی 300002121 انجام گرفت که همه اینها مصادیقی از تکریم ارباب رجوع است و در این شرکت راه‌اندازی و اجرا می‌شود.

رضوی گفت: در سال‌جاری تعداد 18 هزار و 107 متقاضی از نعمت برق برخوردار شده که هم اینک تعداد مشترکین برق استان به 366 هزار و 387 مشترک رسیده است.

انتهای پیام/66006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول