اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شدت یافتن بارش برف

همه محورهای اصلی و فرعی کوهستانی نکا مسدود شد

دبیر ستاد مدیریت بحران نکا گفت: با شدت یافتن بارش برف، همه محورهای اصلی و فرعی کوهستانی نکا در بخش هزارجریب مسدود شد.

همه محورهای اصلی و فرعی کوهستانی نکا مسدود شد

محمد محمدیان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار کرد: هزارجریب نکا دارای سه محور اصلی استخر پشت، لایی و گلورد است که به دلیل بارش باران شدید از شب گذشته تا کنون تمام راه‌های مواصلاتی به این منطقه قطع شده است و تاکنون که ظهر روز یکشنبه را پشت سر گذاشته‌ایم همچنان مسدود است.

وی یادآور شد: با هماهنگی انجام شده و تلاش همه جانبه راهداران، تلاش برای بازگشایی محورها در حال انجام است که در این رابطه مردم نیز باید با راهداران همراهی کرده و از ترددهای غیرضروری و برای تفریح و بازدید از منطقه در شرایط کنونی جلوگیری کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران نکا با بیان اینکه گزارشی از قطع آب و برق در مناطق کوهستانی نکا نداریم، ادامه داد: اطلاع‌رسانی به تمام دهیاران و شوراها انجام شده تا هرگونه نارسایی را در اسرع وقت به ستاد مدیریت بحران شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

این مسئول یادآور شد: از روز گذشته تاکنون در برخی از نقاط کوهستانی نکا برف تا ارتفاع 30 سانتی‌متری را شاهد بودیم که با کاهش دما و سردتر شدن هوا بارش برف شدت گرفته و امکان بیشتر شدن ارتفاع برف در مناطق کوهستانی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش دما از رانندگانی که قصد حرکت در محورهای هزارجریب را دارند تقاضا داریم با زنجیر چرخ حرکت کرده و از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران نکا بیان کرد: با توجه به وضعیت حاد مسدود شدن راه‌ها در هزارجریب نکا، مدیریت بحران نکا در آماده‌باش کامل است.

محمدیان با اشاره به به بارش شدید برف در مناطق کوهستانی نکا یادآور شد: تاکنون گزارشی درباره قطعی سوخت، برق و آب در منطقه گزارشی اعلام نشده است و چون یخبندانی در منطقه نداریم احتمال قطع آب و برق و سوخت کمرنگ‌تر است.

وی در مورد راه‌های فرعی روستاها گفت: با هماهنگی دهیاران و شوراها و براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران مقرر شد با استفاده و کمک از تراکتور در محورهای فرعی نسبت به بازگشایی این محورها اقدام فوری انجام شود.

انتهای پیام/86002/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول