اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت خبر داد

مشارکت 30 هزار زوج دانشجو در طرح همسفر تا بهشت

مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت گفت: دو سال پیش 23 هزار زوج و امسال بیش از 30 هزار زوج که مربوط به ازدواج‌های سال گذشته و جاری است، در این طرح ملی شرکت کردند.

مشارکت 30 هزار زوج دانشجو در طرح همسفر تا بهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی غلامی صبح امروز در نشست خبری همسفر تا بهشت اظهار داشت: نرم‌افزار من و همسرم که اواخر سال 89 توسط ستاد دانشجویی خراسان رضوی در 4 هزار فایل تولید شده، در اختیار دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح قرار می‌گیرد.

غلامی با بیان اینکه یک‌هزار دانشجوی مجرد در کارگاه‌های آمادگی‌های قبل از ازدواج شرکت کردند افزود: دو سال قبل 23 هزار زوج و امسال بیش از 30 هزار زوج که مربوط به ازدواج‌های سال گذشته و امسال است، در این طرح ملی شرکت کردند.

غلامی با بیان اینکه ازدواج دانشجویی ازدواجی است که یکی از زوجین در آن دانشجو است، گفت: در 50 درصد از ازدواج‌های دانشجویی، زوجین هر دو دانشجو هستند.

مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت اظهار داشت: عامل اصلی تقویت نگاه به افزایش ازدواج‌های دانشجویی برگزاری کارگاه‌های این ازدواج‌ها و افزایش سطح بینش و نگاه دانشجویان در این زمینه و ترویج ازدواج آسان است.

وی با بیان اینکه سه تصور غلط درباره ازدواج در دوران تحصیل وجود دارد، گفت: نگاه جامعه این است که تحصیل را عامل و مزاحم می‌دانند، رسوم سخت‌گیرانه خانواده‌ها و ترس از طلاق نیز به این مورد اضافه می‌شود.

غلامی اظهار داشت: دو کارگاه ویژه برای زوج‌های دانشجو در کنار برنامه‌های آموزشی و تفریحی برنامه‌ریزی شده که موضوع یک کارگاه تغییر نگاه زوج‌ها از فردیت به زوجیت و کارگاه دوم کارگاه مدیریت روابط است.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول