اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد

واگذاری سایت پرورش میگوی هنگام به بخش خصوصی

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: در بازدید معاون توسعه آبزی‌پروری شیلات ایران از ظرفیت‌های آبزی‌پروری استان با واگذاری سایت پرورش میگوی هنگام به بخش خصوصی تصمیماتی گرفته شد که امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم.

واگذاری سایت پرورش میگوی هنگام به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون توسعه آبزی‌پروری شیلات ایران و هیئت همراه صبح امروز در این سفر دو روزه به استان هرمزگان از مجتمع در حال احداث 1400 هکتاری پرورش میگو بندر چارک، طرح تکثیر ماهیان دریایی بندر معلم، مجتمع پرورش میگوی سایه خوش و هنگام، مرکز تکثیر ماهیان دریایی در حال احداث جزیره قشم و دیگر پتانسیل‌ها آبزی‌پروری هرمزگان بازدید کردند.

مدیرکل شیلات هرمزگان سیاست‌گذاری مرکز توسعه آبزیان کلاهی به عنوان مرکز تخصصی بازسازی ذخایر آبزیان جنوب کشور را از نتایج بازدید اخیر خواند و تصریح کرد: در بازدید از سایت پرورش میگو کولغان در شهرستان بندرعباس نیز برق‌رسانی به این سایت، عملیاتی شدن و به تولید رساندن آن در سال 93 تاکید شد.

سید پرویز محبی در رابطه با بازدید از سایت پرورش میگوی هنگام واقع در شهرستان قشم نیز تصریح کرد: در این بازدید و طی جلسه‌ای در رابطه با واگذاری سایت پرورش میگوی هنگام به بخش خصوصی نیز تصمیماتی گرفته شد که امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم.

وی افزود: شیلات هرمزگان همچنین در بازدید از طرح تکثیر ماهیان دریایی بندر معلم نسبت به خرید بچه ماهی در راستای بازسازی ذخایر و پرورش در قفس ابراز آمادگی کرده است.

محبی خاطرنشان کرد: تاکید بر بهره‌برداری از سایت کولغان بندرعباس در سال 93 و حل مشکل برق این سایت از دیگر مسائل مطرح شده در این بازدید بوده است.

انتهای پیام/88007/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول