اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

امروز ایران اسلامی در جهان قدرت حاکمیتی قابل توجهی دارد

استاندار سمنان گفت: امروز ایران اسلامی در جهان قدرت حاکمیتی قابل توجهی دارد و این به برکت انقلاب اسلامی است.

امروز ایران اسلامی در جهان قدرت حاکمیتی قابل توجهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی پیش از ظهر امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مهدیشهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، بر گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان سمنان به بهترین شکل تاکید کرد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در جهان قدرت حاکمیتی قابل توجهی دارد و حتی این قدرت را در بررسی مسائل سوریه در کنفرانس ژنو 2 نیز به خوبی شاهد بودیم.

استاندار سمنان اضافه کرد: ایران اسلامی در معادلات جهانی تاثیر‌گذاری جدی دارد و شاهد هستیم که هم غرب مایل است که در این زمینه با ایران مذاکره کند و هم قدر‌ت‌های استکباری به خوبی می‌دانند که مشکلات منطقه بدون حضور ایران برطرف نمی‌شود.

وکیلی گفت: در روزهای اخیر نیز شاهد بودیم که دبیرکل سازمان ملل متحد از ایران اسلامی برای حضور در کنفرانس ژنو 2 دعوت کرد اما متاسفانه تحت تاثیر فشارهای وارد شده و جریان‌های استکباری دعوت خود را پس گرفت.

وی اضافه کرد: به دنبال این مسئله نظاره کردیم که کنفرانس ژنو 2 با وجود حضور همه قدرت‌های جهانی بدون شرکت جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسید.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز شاهد قدرت و دیپلماسی فعال و سازنده ایران اسلامی به واسطه تعاملات دولت تدبیر و امید با جهان هستیم.

وکیلی گفت: حضور رئیس‌جمهور در نشست سازمان ملل متحد و همچنین داووس و تبیین سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران افتخاری برای مردم ایران محسوب می‌شود و این مشارکت‌ها در عین حال سبب استقبال جهانیان از دیپلماسی و سیاست ایران شده است.

استاندار سمنان افزود: شرایط فعلی که بر پایه عزت، مصلحت و حکمت پیش می‌رود، جایگاه خوبی برای ایران در جامعه جهانی به وجود آورده و سبب به انزوا کشیده شدن قدرت‌هایی شده است که قصد داشته‌اند ایران اسلامی را در جهان منزوی کنند.

انتهای پیام/2249/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول