اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

طرح‏های دهه فجر سمنان برای 1200 نفر شغل ایجاد می‏کند

استاندار سمنان گفت: با طرح‏هایی که در دهه فجر امسال در استان سمنان بهره‏برداری می‏شود، برای یک‌هزار و 200 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

طرح‏های دهه فجر سمنان برای 1200 نفر شغل ایجاد می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‏برداری از مجتمع فرهنگی دیجیتال مهدیشهر بیان کرد: پروژه‌های تعریف شده در استان سمنان باید بتواند بخشی از مشکلات استان و شهرستان‌ها را برطرف کند.

وی گفت: با طرح‌هایی که در دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد، برای یک هزار و 200 نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: در سال آینده نیز پروژه‌ها جدی‌تر پیگیری می‌شود و باید سعی کرد تا بهره‌برداری مطلوبی از طرح‌های پیش‌بینی شده حاصل شود.

وکیلی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به طور قطع، در سال آینده مشکل شمار زیادی از خانواده‌ها در حوزه اشتغال در استان سمنان برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز تامین شغل گریبانگیر بسیاری از خانواده‌ها شده است، گفت: برای سال آینده، تعریف پروژه‌های جدید در استان سمنان تعطیل نمی‌شود.

استاندار سمنان ادامه داد: طرح‌هایی که در این زمینه قرار است به مرحله اجرا برسد، باید مشخصات مد نظر را داشته باشد و در این زمینه به خصوص به تامین و پیش‌بینی منابع مالی توجه شده باشد.

انتهای پیام/2249/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول